Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når man har innsett at man er en tulling som mangler noen sosiale antenner og derfor er venneløs, sliter på arbeidsmarkedet, ikke har særlig godt forhold til familie og sliter med å finne kjæreste? Og når det eneste man har som drivkraft til å fortsette livet, er sin hobby, som også betyr at man er mye alene!?

Hva er lissom vitsen med å leve, når man er en som faller utenfor og ikke er helt "normal" og derfor lite likt og respektert av andre mennesker? Ingenting gir jo mening og man mister jo all motivasjon, når man bare er alene og føler at ingen bryr seg. Og jeg er vandt til å være mye alene, vært mye alene hele mitt voksne liv, men nå som jeg blir eldre, så takler jeg det mye dårligere.Tiden flyr fra meg!

Jeg har prøvd psykolog, uten særlig hjelp. Jeg har bare innsett at jeg er som jeg er og dessverre, så har nok en kombinasjon av personlighet og væremåte som ikke faller helt i smak hos de fleste. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre.Jeg bryr meg snart ikke mer om livet, helt ærlig, selv om jeg ikke ønsker å dø. Livet har fortsatt mye å by på, men det kommer til å bli en tung reise fremover.

Kunne i det minste ønsket at jeg engang opplevde ekte kjærlighet, det å være forelsket og at følelsen er gjensidige fra den man har møtt. Det å kunne ha ett lite håp om en god fremtid! Men det håpet er dessverre helt borte nå. Så igjen, hva kan man gjøre? Men jeg er egentlig så trist merkelig nok, jeg bare føle en evig likegyldighet til alt. Ingenting betyr noe mer, alt er meningsløst. 

Anonymkode: fd070...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ting snur for deg snart:klem:

Spoiler
Spoiler

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...