Gå til innhold

Hvordan finne seg en FF, som ikke får følelser for deg og forelsker seg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med påfølgende drama, brudd og styr pga det..😒

Trodde det var så lett, men har prøvd to ganger nå, og det ender med at han får følelser, blir veldig forelsket og ønsker seg et forhold, noe jeg ikke vil ha..

Bare å gi det opp eller?! Noen råd og erfaringer her???

Hilsen kvinne som trenger masse sex, og bare sex..

Anonymkode: 23a72...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel bare fortsette å lete. Kanskje være obs på tegn og bryte tidligere, hvis det er mulig. Er jo naturlig at man kan få følelser når man deler intimitet med noen, så det kan sikkert være litt vanskelig å unngå.

Anonymkode: 793da...325

• Liker 2
Skrevet

Prøv å virk litt kjedelig, ikke noe fysisk utenom sex, si lite osv. Blide, sprudlende damer pleier å ende i samme smørja som deg. 

Anonymkode: a5dda...2a0

• Liker 3
Skrevet

Jeg har faktisk aldri hørt om noen som har fått det til. 

Anonymkode: 98f9f...bb8

• Liker 1
Skrevet

Kommunikasjon og erfaring. Har flere slike uproblematiske relasjoner, uten forelskelser og drama. Noen har vart i flere år. 

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo lære av de desperate og naive damene her på KG.

Lat som du er kjempeforelsket og vil gifte deg og ha mange barn, og la han lure deg til å tro at du skal få det, ved å ha mye sex med han. Lat som du biter på agnet. 

Da slipper han å tenke at du er en kul dame som han (selvfølgelig) forelsker seg i. 

Det gjelder å ha maktbalansen rette veien. 

Anonymkode: 2a0b8...7f3

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var så lett, men har prøvd to ganger nå, og det ender med at han får følelser, blir veldig forelsket og ønsker seg et forhold, noe jeg ikke vil ha..

Kanskje du må ta mer hensyn til andres følelser? Du har helt klart et uvanlig behov, men ikke dra andres følelser inni det. Det er lov å ordne seg selv også. Hva gjør forresten at du ikke vil forplikte deg til noen? Redsel for ekte intimitet?

Anonymkode: 921b9...b6b

Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Kommunikasjon og erfaring. Har flere slike uproblematiske relasjoner, uten forelskelser og drama. Noen har vart i flere år. 

Ja, men du er mann. Mange menn klarer å ha seksuelle relasjoner til menn uten å få romantiske følelser, selv om det er med en kul fyr. Men er man en kul dame, så er man så sjelden, at menn forelsker seg uansett hva man sier. Kanskje særlig hvis man ikke vil ha romantikk. 

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, men du er mann. Mange menn klarer å ha seksuelle relasjoner til menn uten å få romantiske følelser, selv om det er med en kul fyr. Men er man en kul dame, så er man så sjelden, at menn forelsker seg uansett hva man sier. Kanskje særlig hvis man ikke vil ha romantikk. 

Kan faktisk være noe i det.

Genuint kule damer, som også er meget attraktive samt god i senga, er sjeldenvare. Dog har jeg kun ff-relasjoner med de jeg virkelig trives i selskapet til. 

• Liker 3
Skrevet

Finn deg yngre menn. Som er på et annet sted i livet enn du. Som vil ha barn og samboer en dag. Jeg var sammen med en "slem" mann og ønsker ikke . Redd for at alle er som han. Men jeg trenger også sex og kos. Og har hatt FF som har vært 10-15 år yngre enn meg selv. de er ikke gutter. ( fra 30+ år har mine vært ) Spørs jo hvor gammel du er da.... om du er ung er det vanskelig. Kjører cougarstil :) Vi har det koselig . De kommer vi spiser av og til, prater og har sex og så drar de. Jeg syns det er greit. Når jeg er slutter å være redd for menn i forhold vil jeg ha på min alder. 47.

Nå har de to to jeg har hatt på to år funnet seg kjærester. En venter barn. Og vi er venner og snapper litt om hverdagen :) jeg er lykkelig for dem og de er veldig oppmerksom. sier jeg må ut og date for å finne kjærester og at alle menn  ikke er  like osv.....

• Liker 3
Skrevet

Finn deg noen du egentlig ikke liker og som ikke liker deg.

Anonymkode: 3272b...297

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du skal holde deg til menn med issues: menn i lykkelige forhold som likevell er utro, menn null tl ingenting av følelser (mange av dem, de fleste psykopater er menn), menn som har andre ting som er viktigere i livet enn kvinner som barn eller alkohol/rus/kunst osv. 

Anonymkode: e6319...8ad

• Liker 3
Gjest Cum Control
Skrevet

Etter at du har fått ditt, så drar du. Ikke noe kos, mat, tv eller armkrok. Bare dra og si at du gleder deg til neste gang.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får lete videre. Det er ikke lett, men bare vær ærlig på at du ikke ønsker noe mere enn en overfladisk affære. 

Problemet er at mange er for lette på tråden mens noen er veldig familiære for å si det slik. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Cum Control skrev:

Etter at du har fått ditt, så drar du. Ikke noe kos, mat, tv eller armkrok. Bare dra og si at du gleder deg til neste gang.

Det er i hvert fall feil!

Det er nøyaktig dette som vekker jegeren i en mann! 

Du må kjøre totalt motsatt stil!

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Pretty Amazing skrev:

Finn deg yngre menn. Som er på et annet sted i livet enn du. Som vil ha barn og samboer en dag.

Enig i denne.

Det er alltids sjanse for at de yngre også faller, men de har oftest så pass god kontroll på hva de ønsker seg, at de klarer å skille mellom det å være lettere betatt og det å gå helt fra konseptene. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er et fast mønster som gjentar seg er det høyst sannsynlig at du har undertrykket en annen del av deg som faktisk vil være forelsket og ha et forhold. Om du ikke anerkjenner og jobber med dette på innsiden, vil du fortsette å være match til samme gjentagende situasjon på utsiden.

Anonymkode: 52d33...f76

Skrevet

Takk for svar her!

Yngre menn utgår, da jeg ikke tenner på menn som er mye yngre enn meg selv, er forøvrig ferdig med barn selv nå, er 40..

Har alltid vært helt klar på forhånd, mht at jeg kun ønsker sex, ikke forhold eller romantikk og forpliktelser forøvrig..

Trodde dette skulle bli enkelt og godt for oss begge, men det ender jo bare i elendighet! Og så føler jeg meg selv som bare drit etterpå, pga må kutte kontakten, føler meg bare som en kvinne som utnytter menn, fæl følelse..😔

Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne.

Det er alltids sjanse for at de yngre også faller, men de har oftest så pass god kontroll på hva de ønsker seg, at de klarer å skille mellom det å være lettere betatt og det å gå helt fra konseptene. 

Det er det, men de fleste ønsker samboer og en dame som ca på deres alder. Jeg var gift i 24 år med en mann 5 år samlere enn meg. Vi fikk tre flotte barn som er voksen nå. Jeg har heller ikke lyst å ha en kjæreste som er kun 6 år eldre enn sønnen min. Vi snakker jo mye om hva vi ønsker av fremtiden og det er ikke "oss" 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du skal holde deg til menn med issues: menn i lykkelige forhold som likevell er utro, menn null tl ingenting av følelser (mange av dem, de fleste psykopater er menn), menn som har andre ting som er viktigere i livet enn kvinner som barn eller alkohol/rus/kunst osv. 

Anonymkode: e6319...8ad

Ja kanskje men orker ikke noen menn som er gift, i et forhold el, ikke min greie overhodet, da ville samvittigheten blitt enda mørkere..😒

Ts..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...