Gå til innhold

Tatoveringer og botox (kosmetiske behandlinger) er to sider av samme sak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er hyklersk å mene at botox er galt når man er tatovert.

Anonymkode: 7564a...840

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sminketatovering som ser helt naturlig ut, og kommer aldri til å sprøyte gift under huden av den grunn. Jeg synes ikke det er "galt", jeg synes bare ikke det er noe pent og jeg har tatt et standpunkt om å aldri vurdere det. Men å farge håret og å sminke meg kommer jeg til å gjøre hele livet. Hvis jeg hadde ønsket botox hadde jeg gjort det også, uansett om andre syntes det var "galt".

Skrevet

Dette stemmer ikke. Botox hemmer evnen til å lese andre mennesker, og sosiale evner kan derfor påvirkes. Tviler man kan si det samme om tatoveringer.

Anonymkode: 2a37a...f10

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv mange tatoveringer og elsker dem, men jeg blir oppgitt over hvor mange som tatoverer seg i dag. Et godt eksempel er underboob tatoveringen alle har (enten er det en mandala, noe halvparten av de som har det på kroppen sikkert ikke vet hva er eller så er det slik som Sophie Elise har, hun angrer forøvrig på alle sine og det forstår jeg godt). Noen gjør tatoveringer til en trend, og det er ganske dumt ettersom trender kommer og går - det gjør ikke tatoveringer! 

Grunnen til at jeg tror mange vil angre er fordi mengden kvinner og menn som tatoverer seg har økt drastisk, og jeg nekter å tro at ALLE vet at dette er livsvarig (eller de vet det, men tenker neppe gjennom det). Mange sier jo at det bare er å ta laser når man angrer..... Så enkelt er det virkelig ikke. 

Think before you ink sier jeg bare... 

Anonymkode: 0bf94...b7d

Skrevet

Premisset virker litt feil, all den tid det i liten grad handler om at en synes det er "galt" men rett og slett ganske "dumt". 

Og det virker ganske klart; veldig mange kommer til å angre på alle tatoveringene de tok da de ble revet med av trenden og hva som var inn i sitt miljø, akkurat da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...