Gå til innhold

Sett sammen din egen adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år og ønsket å spandere en adventskalender på meg selv i år også. Jeg har søkt litt rundt på nettet etter en adventskalender som passer til meg. Jeg er ikke den største fan av alle disse kosmetikk adventskalenderne. Her om dagen kom jeg over en plakat ved en Lindex butikk hvor det sto «Vi setter sammen en adventskalender for deg», jeg ble nyskjerrig på hva dette var og hvor mye dette ville koste. Det viste seg at man ikke fikk allverden med rabatter på produktene, så dette ble alt for dyrt. Etter å ha søkt litt rundt på nettet kom jeg over en klesbutikk på nett som heter hedinz.no der man kan sette sammen sin egen adventskalender og få hele 70% avslag på alle 24 produktene. Jeg la 24 plagg i handlekurven som kom på 7.500 kr, og så fikk jeg 70% avslag på de 7.500 kr, så jeg betalte kun 2.250 kr noe som var en OK pris sammenlignet med kosmetikk kalendere jeg tidligere har hatt. Jeg mottok adventskalenderen etter kun 2 dager, og jeg er super fornøyd. Jeg fikk alt fra kjoler, t-skjorter og gensere, til sko og belter. Flere av produktene jeg mottok var merke klær fra  yoursclothing.co.uk.

Tenkte jeg skulle legge ut denne tråden slik at andre som også ønsker en litt annerledes julekalender kan benytte seg av dette. Jeg anbefaler denne adventskalenderen på det sterkeste.

Anonymkode: 1e9ac...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er vitsen med å kjøpe 24 nye plagg i oktober bare for å kalle det adventskalender? skjønner ikke poenget. Skal du overraske deg selv hver dag i desember? Hadde du bruk for 24 nye plagg? ville du kjøpt dem til full pris? ville du kjøpt 24 plagg på en gang  hvis det ikke var advent? (eller vent - det ER ikke advent). Har du noen tanker om miljøaspektet ved så mange nye klær som du ikke kjøpte fordi du strengt tatt trengte dem?

Anonymkode: 1d7c7...403

• Liker 2
Skrevet

Adventskalender for voksne er vel bare en unnskyldning for å kjøpe ting til seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...