Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Har skrevet samme innlegg på reiseliv, men ikke fått så stor respons, derfor spør jeg her som det er "familiefolk". Har vurdert å reise uspesifisert til Mallorca med våre to tiåringer. Men så er vi ikke sikker på om vi tør - kan jo i prinsippet havne hvor som helst... Er det noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gje Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Av erfaring og som jeg har hørt fra andre så ser de på om en har med seg barn. de er ganske greie slik. Så tror nok ikke du skal vær redd for å havne på et hotell med felles toalett slikt. Jeg hadde ikke hatt problem med å reist uspes. med så store barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 24. mai 2005 #3 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg hadde ikke vært redd for det. De strekker seg ganske langt for at folk skal være fornøyde. Vi har reist uspesifisert mange ganger, både med og uten barn. Reist både med Star Tour, Ving, Saga og Apollo og det dårligste vi har havnet på er tre stjerners hotell. Er du usikker kan du dessuten betale et lite tillegg i prisen så du er sikret dusj/do på rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ss Skrevet 24. mai 2005 #4 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg som er ei pingle og ikke kan fordra å ikke vite hva/hvor jeg skal ville ikke reist på uspesifisert uten at jeg er kjent på stedet. Men barna du har med er jo så store at de takler det meste. Traff forøvrig ei på Mallorca som reiste uspeisifisert med 4 barn. De fikk hotell uten basseng og aircondition.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 24. mai 2005 #5 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har ALLTID reist uspesifisert til "Syden", jeg! Har uten unntak vært kjempefornøyd. Det er jo slik at de som reiser uspesifisert blir plassert der det er ledig. Ofte er det de dyre hotellene som har størst problem med å få fyllt opp plassene sine og derfor får man ofte et bra hotell. En gang jeg og sambo reiste alene havnet vi på et flott resort-hotell et stykke utenfor byen. På bussen inn fra flyplassen traff vi en mor med to små barn som også reiste uspes. Hun hadde fått plass på et enklere hotell inne i byen. Da vi helst ønsket oss nærmere "livet" og hun ønsket seg en fin plass for barna, ja, da byttet vi. Dette var helt OK for reiseselskapet så lenge vi hadde samme avreisedato. :-) (Men, jeg har hørt om andre som reiste uspes som ikke var så heldige også, da...... :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå