AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg er i ett forhold, har en mannlig kollega som stadig dukker opp på forslag til hvem man kan legge til på snapp. Har hatt lyst til det, men redd han/andre kan misforstå. Er det innafor eller er jeg hysterisk? Han er singel om det har noe å si. Anonymkode: ed2b9...dad
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Tenker at hvis du bekymrer deg for dette så er det sikkert en grunn for det. Grubler du sånn for hver single person du kjenner, når du legger dem til på snap? Normalt gjør man jo ikke det. Anonymkode: 3695e...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 På 26.10.2019 den 14.04, AnonymBruker skrev: Jeg er i ett forhold, har en mannlig kollega som stadig dukker opp på forslag til hvem man kan legge til på snapp. Har hatt lyst til det, men redd han/andre kan misforstå. Er det innafor eller er jeg hysterisk? Han er singel om det har noe å si. Anonymkode: ed2b9...dad Selvsagt kan du legge ham til. Hvem skulle misforstått det? Ingen ser hvem du er venn med på snap.. Synes absolutt du er hysterisk. Du kunne lagt ham til om han var gift også. Anonymkode: d8ad8...c85
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 På 27.10.2019 den 15.58, AnonymBruker skrev: Selvsagt kan du legge ham til. Hvem skulle misforstått det? Ingen ser hvem du er venn med på snap.. Synes absolutt du er hysterisk. Du kunne lagt ham til om han var gift også. Anonymkode: d8ad8...c85 Tenker at han kan misforstå? Eller kollegaer som kan reagere om de får det med seg... Anonymkode: ed2b9...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå