SoWhat? Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har egentlig aldri spist særlig av dette, men har funnet ut at det er lett å få ned når matlysten ikke er på topp. Jeg har gått ned flere kg på et par uker, og må være flink til å spise nå. Så har bakt brød med fullkorn, for akkurat det liker jeg godt ristet 😊 er godt med rista korn liksom. Men så var det pålegg. Blir litt kjedelig med kun baconost og en jalapeno uten mer, selv om det sklir ned. Hva bruker dere sammen med smøreost? Alt fra annet pålegg til urter? Har ikke peiling jeg, da jeg som sagt ikke har spist noe særlig av det før
Jytte Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 7 timer siden, SoWhat? skrev: Jeg har egentlig aldri spist særlig av dette, men har funnet ut at det er lett å få ned når matlysten ikke er på topp. Jeg har gått ned flere kg på et par uker, og må være flink til å spise nå. Så har bakt brød med fullkorn, for akkurat det liker jeg godt ristet 😊 er godt med rista korn liksom. Men så var det pålegg. Blir litt kjedelig med kun baconost og en jalapeno uten mer, selv om det sklir ned. Hva bruker dere sammen med smøreost? Alt fra annet pålegg til urter? Har ikke peiling jeg, da jeg som sagt ikke har spist noe særlig av det før Tyttebær eller annet syltetøy, eller honning? 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Slangeagurk og paprika. Noen ganger reddiker eller druer eller appelsinskiver, eple eller pæreskiver. Det kommer an på hva slags smøreost jeg har. Tomatskiver kan også være godt. Karse og spirer også. Anonymkode: 865d7...612 1
#frøken Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Spirer, paprika, skinke, agurk, reddik, tomat, persille, koriander,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå