Gå til innhold

Bør mobilen forbys på treningssenter?

AnonymBruker

Bør mobilen forbys på treningssenter?  

95 stemmer

1. 1. Bør mobilen forbys på treningssenter?

• Ja.
      13
    • Nei.
      70
    • Nei, men den skal låses inn i et skap mens man trener. Da kan man fortsatt høre på muskken via bluetooth.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.

Det bør være tidsbegrensning på hvor lenge man kan være på et apparat også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? Kun seriøse svar.

Ingen angrep takk.

Anonymkode: 20507...131

Hvorfor ønsker du at mobiler forbys? På de aller fleste treningssenter vil ikke bluetooth ha rekkevidde fra skapet og til der man trener, noe som egentlig er ganske åpenbart. 

Endret av Fjeud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er teit om den skal forbys fullstendig men jeg blir ofte irritert når folk sitter på apparater og chatter eller tar bilder og jeg må vente for å få apparatet man burde heller lære seg å vise respekt og ikke bruke mobilen når det er fult på treningssentret men å bytte sanger og ha den sånn er jo greit 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash

Nei, men det burde slås hardt ned på dersom noen blir tatt i å filme andre. En ungdom jeg jobbet med opplevde å finne film av seg selv på facebook av at han trente. Han var overvektig og forsøkte å snu om livsstilen sin. Det ble vanskelig for han etter at han ble latterliggjort på SoMe. Ser jo ofte filmer av mennesker som bruker apparater feil eller gjør ‘morsomme’ ting på trening, men man tenker kanskje ikke helt over at dette gjør at mange lar være å trene i frykt for å bli filmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg spiller musikk fra mobilen til ørepropper når jeg løper på mølle, så helt avhengig. 

treningssenteret mitt er også tilknyttet en app til apparatene. Jeg har treningsprogrammet mitt liggende i appen og så scannet jeg koden på apparatet og appen forteller meg kg/repetisjoner jeg skal trene. Feks 60kg på benpressemaskinen. Så trenger mobilen når jeg trener. Men surfer ikke og tar ikke selfier liksom. 

Anonymkode: 480b4...109

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den brukes jo til å høre på musikk. Ikke alle har lyst til å bruke masse penger på trådløse hodetelefoner med lang rekkevidde

Anonymkode: 8d62e...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg spiller musikk fra mobilen til ørepropper når jeg løper på mølle, så helt avhengig. 

treningssenteret mitt er også tilknyttet en app til apparatene. Jeg har treningsprogrammet mitt liggende i appen og så scannet jeg koden på apparatet og appen forteller meg kg/repetisjoner jeg skal trene. Feks 60kg på benpressemaskinen. Så trenger mobilen når jeg trener. Men surfer ikke og tar ikke selfier liksom. 

Og garderoben/skapet er for langt unna til at bloototh virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bruker den til å høre på musikk, å skapet blir for langt unna. Ikke er jeg en av dem som må stå å ta selfies eller bilder av andre heller. Typisk at noen få skal ødelegge for andre. 

Anonymkode: f3b19...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei tråder om alt det folk irriterer seg over på et treningssenter. Det er alt fra lettkledde jenter, folk som snakker sammen, kroppslukter, folk som ikke trener "riktig", folk som bruker for lang tid på apparatene....

Dersom du irriterer deg så over alt mennesker gjør som ikke passer inn i din snevre oppfattelse av hva som er innafor; ikke tren på et senter med andre mennesker.

Jeg bruker mobilen til musikkstreaming og murer meg inn i min egen treningsboble uten å ense hva som foregår rundt meg. 

Anonymkode: 59809...81a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, BangersBeans&Mash said:

Nei, men det burde slås hardt ned på dersom noen blir tatt i å filme andre. En ungdom jeg jobbet med opplevde å finne film av seg selv på facebook av at han trente. Han var overvektig og forsøkte å snu om livsstilen sin. Det ble vanskelig for han etter at han ble latterliggjort på SoMe. Ser jo ofte filmer av mennesker som bruker apparater feil eller gjør ‘morsomme’ ting på trening, men man tenker kanskje ikke helt over at dette gjør at mange lar være å trene i frykt for å bli filmet. 

Huff, så trist :( Stakkars gutt :( 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Og hvis man stadig opplever å irritere seg over hva andre driver med på treningssenteret, så vil jeg anbefale å jobbe litt med seg selv, slik at man i større grad greier å fokusere på positive ting ved å være på trening.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mobilen er med for å høre på musikk eller loggføre treningen (ikke mens man bruker et apparat eller stativ). Den brukes også for å filme slik at jeg kan sjekke teknikk fra forskjellige vinkler, det er et ganske nyttig verktøy for akkurat det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er avhengig av mobilen på trening. Bruker den for å høre på musikk med trådløs headset, loggføre trening og bruke timer for å nedtelle pauseminutter. 

Anonymkode: c77fe...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

opp

Hvorfor? du har fått mange svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? du har fått mange svar. 

Man får aldri nok svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...