AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Alle tror at jeg er stein og dum etter i går og jeg vil dø av skam fordi sistnevnte er sant. Hva gjør du for å komme over slik skam, når du føler deg dum? Jeg sliter generelt med å komme over minner av meg selv hvor jeg har vært dum og føler meg som en fjortis som hakker på meg selv om og om igjen for feil jeg har gjort og som bryr meg om hva andre tenker om meg, som er så selvsentrert at jeg tror folk bryr seg i det hele tatt. Jeg tenker på feil jeg har gjort for mange år siden tvangsmessig, og det blir ikke akkurat bedre av at jeg fortsetter å gjøre dumme ting å tenke på. Hvordan komme seg videre?? Psykolog??? Anonymkode: e93a4...3bd
Gjest ByeByeLove Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Selvironi. Slik er du, og sånn er det.
ferdig Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Hvorfor skal folk sitte å tenke på deg i årevis selv om du har gjort noe dumt? Gjør du det, sitter å tenker på Rune ja, det var han som snubblet og mistet drinken det ja, og Emma var jo hu som hadde så vid genser at alle så puppene når hun bøyde seg framover den gangen.... Jeg tenker å¨Rune ja, vi hadde det jaggu mye morsomt sammen før og ikke minst Emma, nydelig dame, lurer på hva hun driver med nå jeg, håper hun har det bra".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå