Gnå Skrevet 26. oktober 2019 #1 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har pulsklokke, og registrerer alt av løping og trening på div. kondisjonsapparater på senteret. Men styrketrening og gruppetimer med forskjellige aktiviteter skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få loggført. Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg tror ikke nødvendigvis at det har så mye å si hvis du tenker på hvilken type aktivitet du skal velge dersom den ikke har "styrketrening" som alternativ. Til syvende og sist bruker den jo bare pulsmålingen for å registrere puls og dermed beregne omtrent hvor mye CO2 du puster ut (= kalorier forbrent). Anonymkode: a8663...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Del Skrevet 26. oktober 2019 På gruppetimer med høy puls velger jeg «annet uten gps), da får jeg logget puls og bevegelse. Anonymkode: 47c1a...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå