Gå til innhold

Fat burner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har brukt fat burner pille for å kickstarte vektnedgang? Jeg har fått opp 3 bukse størrelser på 10 mnd. Jeg sliter med selvbilde og selvtilliten og klarer ikke å snu dette mønsteret så fort jeg ønsker. Jeg vurderer derfor å kjøpe fat burner piller jeg kan bruke en kort periode for å sette igang prosessen. Noen med erfaring? Skal selvfølgelig både trene og endre kostholde i tillegg

Anonymkode: cd00a...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liten tro på noe som er reseptfritt eller lovlig (mye ulovlig som virker) av tabletter. Har prøvd mye fra helsekost butikker, men resultatet har vært marginalt bedre enn uten for å si det slik. Si noe virker og holder det de lover. Du går ned 10% mer ned. Om du skulle gått ned 1 kg går du istedenfor ned 1.1 kg. Altså ubetydelig og koster i tillegg en del penger.

For rask vektnedgang funker eggfaste bra for meg. Du kan google deg fram, kan jo hende det er noe som passer deg.  Har faktisk tenkt å ta en runde i dag og noen dager fremover. Så over til streng lavkarbo en stund, for så over til smartkarbo... Så blir det jul og jeg skal prøve å ta gode valg.

Anonymkode: 4a03f...392

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser at man må ha ost til hvert egg. Jeg liker ikke ost.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tabletter funker ikke, jeg har brukt de sikkert 10 ganger som lettlurt 18-20 åring.. 

Kosthold, kosthold,kosthold og kosthold. 

Anonymkode: 07d0f...a7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE bruk slankepiller, uansett hva må du ikke finne på å gjøre det! Det kan være helseskadelig.

Om noe ville jeg heller prøvd PSMF dietten en liten stund, men det eneste som kan hjelpe på vektnedgang er TÅLMODIGHET. Det har jeg lært the hard way for å si det sånn, og du må ligge i kaloriunderskudd over tid. Det hjelper selvfølgelig å trene, men mat er alt faktisk.

Anonymkode: 0609b...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser at man må ha ost til hvert egg. Jeg liker ikke ost.... 

Ost er frivillig. Tror faktisk man går ned mer uten. Jeg skal forsøke uten ost denne gangen. Grunnen er at man kan variere litt mer med ost. Men jeg skal klare meg med kokte egg, eggerøre og omelett denne gangen. Det er vanskelig å få nok fett og vann.

Anonymkode: 4a03f...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker en type fat burner. Tror ikke man skal håpe på å få så mye mer/høyere forbrenning av dem, men jeg synes de gjør at jeg får mindre lyst på mat/lavere søtsug. Om det er en reell effekt eller placebo aner jeg ikke, men så lenge det fungerer, så er jeg fornøyd! Det koster ikke så mye heller, de jeg bruker blir ca 2 kroner pr. dag. 

Anonymkode: b10f5...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hybrid ripped freak heter den jeg vurderer. Fikk den anbefalt av ei venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fat burner funker nok ikke dessverre. Eller virkningen av de er så liten at det er bedre å spare de pengene og legge all innsats på et godt kosthold du kan leve med. 

Personlig synes jeg det er vanskelig å sove hvis jeg tar slike piller, de inneholder ofte mye koffein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Hvis sånne type piller faktisk hadde fungert så hadde det jo vært en sensasjon innen slanking!😂 Sier seg jo selv at det ikke fungerer… eller så  kan man jo lese forskning, som også sier at det ikke har noen effekt

Anonymkode: 8aa5a...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...