Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det stadig blir vanskeligere å finne gaver til julen. Man har jo som regel det man trenger og ønsker seg ikke så mye ting. Så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet hva de setter pris på å få som mor selv. Eller bare tips til hva man kan gi til sin mor. (Ting, opplevelser osv) bare bruk fantasien! 

Tips på gaver til andre familiemedlemmer tas også gjerne imot! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Noe av det vi planlegger å gi til familiemedlemmer denne julen er fenalår (helt med stativ, det er alltid en slager hos oss), kinogavekort eller teatergavekort + snop, olivenolje og krydder, julekaffe og fin konfekt. Har også funnet en kokebok på tilbud som vanligvis ville sprengt budsjettet som et matinteressert familiemedlem skal få! 

Anonymkode: b2c81...fa3

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det vi planlegger å gi til familiemedlemmer denne julen er fenalår (helt med stativ, det er alltid en slager hos oss), kinogavekort eller teatergavekort + snop, olivenolje og krydder, julekaffe og fin konfekt. Har også funnet en kokebok på tilbud som vanligvis ville sprengt budsjettet som et matinteressert familiemedlem skal få! 

Anonymkode: b2c81...fa3

For en luksus! Har helt klart en mat glad familie så det kan passe. Gode tips tusen takk❤

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir vanligvis bort spiselige ting som jeg vet blir satt pris på til familie som har alt de trenger. F.eks god te eller hjemmelaget syltetøy. 

Anonymkode: 5d3c8...316

• Liker 2
Skrevet

Spa!!!

Anonymkode: 6f385...21d

• Liker 1
Skrevet

Alder og interesser er jo litt vesentlig. Min mor er 75. Jeg er 45. Litt forskjell på hva vi liker.  

Anonymkode: b0e89...6c8

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Synes det av og til er spennende å gå inn i butikker jeg vet at de jeg skal gi noe til liker og spør hva som er populært blandt den aktuelle aldersgruppen. Min mor og tante er glad i litt velvære og synes det er litt stas med produkter fra feks Fredrik & Louisa. Fikk anbefalt en god ansiktsrens og kjøpte en pakke med en 3 trins ansiktsmaske. Forbruksvarer er fint så det ikke hoper seg opp i hjemmet og luksus i hverdagen av produkter man vet at blir brukt er alltid kjekt. 

Anonymkode: 65053...95b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...