Gå til innhold

Mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har du til din mor? Fra barndommen og nå i voksen alder?

Etter at jeg selv fikk barn så har savnet etter et nærere forhold til min mor blitt større. Vi har Ingen dype samtaler om følelser her, bare kommentarer om alt som er feil. 

Anonymkode: df870...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe forhold, kuttet henne gradvis ut fra jeg var 13, helt kvitt henne når jeg var 19.

Anonymkode: b611f...1b2

• Liker 1
Skrevet

Kutta ut moren som ung. Har et overfladisk forhold til fostermoren min. Kommer til å gjøre alt jeg kan for ha tett forhold til datteren min. 

Anonymkode: 197ff...648

• Liker 1
Skrevet

Vi har ett greit forhold heldigvis.

Anonymkode: 1375a...534

Skrevet

Hadde vanskelig forhold som tenåring. Bedret seg mye etter jeg fikk sønnen min. Hun er en god mormor og passer gjerne på gutten min. 

vi la våres konflikter bak oss og nå kan vi snakke om barna og hun har mer fokus på de rundt seg. Før var hun veldig sentrert og ga skyld på meg for hennes bekymringer. 

Alle forhold kan fikses, man må bare gå inn i seg selv og la fortid være fortid. Alle mennesker forandrer seg med tid. Jeg er ikke samme person som jeg var for 10-12 år siden. 

Anonymkode: 60cec...61f

• Liker 1
Skrevet

Hun døde for 18 år siden og var syk i mange år før det så null kontakt. Jeg og mine døtre har kjempe fin kontakt. 

Anonymkode: c44a8...9be

Skrevet

Veldig Godt forhold i barneårene. Dårlig i tenårene da jeg slet mye psykisk og hun ikke greide å forstå og støtte slik jeg trengte (klandrer henne ikke for dette såklart, det var nok utrolig vanskelig for henne også).!

nå i voksen alder har vi et veldig fint forhold. Kan snakke om det aller meste, og hun ønsker å hjelpe til med barnebarna❤️ Prater på tlf hvertfall 3-4 ganger i uken, og treffes ca 1 gang i uken. 

Anonymkode: 68cac...3a2

Skrevet

Vi hadde et litt anstrengt forhold i barne- og ungdomsårene, men har et greit forhold i dag. Som barn og tenåring savnet jeg åpenhet, ros og det å snakke om følelser. I dag har jeg på en måte akseptert at forholdet er overfladisk og fremdeles lite preget av åpenhet, men vi har en god tone og hun har et godt forhold til barnet mitt. 

Anonymkode: e2179...606

Skrevet

Godt forhold i barndommen frem til hun døde når jeg var 17 år. 

Anonymkode: 35e85...8a8

Skrevet

Hun betydde alt for meg. Hun gikk desverre bort for en del år siden, 

Anonymkode: 0cb52...fe5

Skrevet

Godt forhold I barndommen. Litt vanskelig forhold i slutten av tenaarene/ begynnelsen at 20-aarene. Det var fordi jeg slet psykisk, utviklet alvorlig anorexia hvor jeg ble tvangsinnlagt flere ganger. Jeg ble irritert paa henne, onsket henne unna mitt liv. Naa forstaar jeg at hun var saa involvert ( fikk meg tvangsinnlagt) paa grunn at hun gjorde hva hun kunne for at jeg skulle overleve. 

I voksen alder, veldig godt forhold!

Anonymkode: 956ab...757

Skrevet

Null kontakt med min mor, og sånn blir det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...