Gå til innhold

Utdanning i flere bolker - hvordan føre opp på cv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på en bachelorgrad, tok 4 semestere. Pga sykdom og dårlig økonomi måtte jeg jobbe og rett og slett ta en pause i utdannelse noen år, fullførte det jeg manglet etter noen år. Hvordan skal jeg skrive det på cv? Jeg begynte i 2010, ble ferdig i 2019. Skriver jeg 2010-19 ser det jo ut som jeg har studert non stop i 9 år for å fullføre en bachelor?😂Noen tips?

Anonymkode: 75fa0...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt et lignende problem, men jeg har bare skrevet det som det er. De som skal lese det, leser vel hele CV-en? Så da ser de jo at du faktisk har gjort noe hele tiden, selv om du studerte i flere bolker. Altså, for eksempel: 

Utdanning:

2010-2012: 1. og 2. år av bachelor i blablabla.

2018-2019: 3. år av bachelor i blablabla

Arbeidserfaring:

2013-2018: REMA 1000, butikkmedarbeider.

Tenkte også før at CV-en min ser helt vill ut, men har oppdaget at de som ansetter ikke er så opptatt av en "broket" CV, virker som de er mer opptatt av hva jeg kan her og nå, og hva jeg kan tilføre bedriften.

Anonymkode: facea...089

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt et lignende problem, men jeg har bare skrevet det som det er. De som skal lese det, leser vel hele CV-en? Så da ser de jo at du faktisk har gjort noe hele tiden, selv om du studerte i flere bolker. Altså, for eksempel: 

Utdanning:

2010-2012: 1. og 2. år av bachelor i blablabla.

2018-2019: 3. år av bachelor i blablabla

Arbeidserfaring:

2013-2018: REMA 1000, butikkmedarbeider.

Tenkte også før at CV-en min ser helt vill ut, men har oppdaget at de som ansetter ikke er så opptatt av en "broket" CV, virker som de er mer opptatt av hva jeg kan her og nå, og hva jeg kan tilføre bedriften.

Anonymkode: facea...089

Takk for tips, ja det enkle er nok det beste :)  Har du fått kommentarer på det?

Anonymkode: 75fa0...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...