Gå til innhold

Nå er d like før jeg pakker sekker å drar hjem!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hjelpe sine foreldre, ønske og se dem, tilbringe tid med familie. Er kun et enveis ønske. Nok en gang sitter jeg her hos min far på bekostning av min egen selvfølelse. Argumentene for at jeg skal bruke tiden min her på han og sitt er mange og logiske. Men hva har jeg igjen for det? Joda, hakking, nebbing og klaging på at jeg ikke er bra nok til og være med på det som må gjøres likevel. Jeg må gjøre sånn og sånn for å bli bedre for HAN. Jeg er fukkings 30 år å dritt lei. Aldri spør han om jeg har det bra, hvordan det går med meg og barnebarnet. Men nå tror han at han kan oppdra meg på nytt firdi jeg ble så langt i fra hva han ønsket seg av sitt barn. Jeg er for feit, jeg er for ærlig, jeg er sånn og sånn ig sånn feil på alle måter. 

Nå sitter vi her om morgenen og gjør oss klar for dagens plikter.. etter hans ønske og dagen starter igjen med at jeg ikke er god nok for d vi skal. SÅ HVORFOR I HÆLVETTE ER JEG HER DA?????

utblåsing!!! Trenger d nå

Hvorfor når jeg så mye annet kunne gjort er jeg her og tar i mot dritten??? Fordi d alltid har vært sånn. Ba han kutte ut nå. Det satte han ikke pris på. Og nå vurderer jeg å bare dra hjem isteden. Gi blanke faen.. han er jo bare missgornøyd likevel og det sier han tydelig i fra om.. jeg orker ikke mer..  likevel.. komner jeg ikke til og dra.. jeg gar lovet nå, jeg er jo her å må bare godta... men en dag til? I morgen? Nei d tror jeg ikke.. jeg er bare til bry. Likevel trenger han meg, men slenger alalens dritt om hvor udugelig jeg er for han. Nå gidder jeg ikke mer... men hvordan rette seg i ryggen å bare snu seg å gå??? Gi faen liksom... :( håpløst 

Anonymkode: 01f5e...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ansvar for deg selv og kom deg hjem.

Mannen er åpenbart syk og ikke fornøyd med å måtte ta imot hjelp- det har kanskje med stoltheten, smerter psykisk eller fysisk å gjøre... men det spiller faktisk ingen rolle, om han har en grunn så er det aldri greit å behandle deg som dritt.

Ikke finn deg i det, gi beskjed om at du lovde å hjelpe men finner deg ikke i å bli behandlet dårlig. Lettere sagt enn gjort, men du vil få det bedre med deg selv som setter grenser for deg selv. Så drar du.

Anonymkode: 869ff...bd9

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta ansvar for deg selv og kom deg hjem.

Mannen er åpenbart syk og ikke fornøyd med å måtte ta imot hjelp- det har kanskje med stoltheten, smerter psykisk eller fysisk å gjøre... men det spiller faktisk ingen rolle, om han har en grunn så er det aldri greit å behandle deg som dritt.

Ikke finn deg i det, gi beskjed om at du lovde å hjelpe men finner deg ikke i å bli behandlet dårlig. Lettere sagt enn gjort, men du vil få det bedre med deg selv som setter grenser for deg selv. Så drar du.

Anonymkode: 869ff...bd9

Ja du har så rett. Sier eg i fra så blir han sur og da får jeg virkelig høre hvorfor jeg ikke har noe jeg skulle sagt om noe som helst. Og gjerne også konstantert hvorfor jeg er så udugelig. Et barn uansett alder skal ikke si i fra eller motsi en voksen i hans mentalitet. Min største mobber/nedbryter er mine foreldre.  

Merkelig nok er eg god nok til og lede andre og være ansvarlig for store grupper folk i andre "terreng". Så eg vet jo at han snakker piss. Men man blir låst fast som en liten pjokk. Jeg blir med i dag og er med pga avtale med flere. Men jeg drar i dag. Så får det bare være til helvete med at det ødelegger faktisk ALT for han og laget. 0

Anonymkode: 01f5e...e48

Gjest Blondie65
Skrevet

Si til han at du kommer til å dra hjem fordi du ikke er interessert i å bli kritisert for å være den du er. Prøver han å argumentere, så si fra at det er sånn det blir.

Neste gang du skal dit: begynn samværet med å si: Jeg har begrenset samværet til en - 1 - dag for å teste om vi kan ha et fellesskap uten at du kritiserer meg hele tiden. Dersom du greier å la det være kan det være at neste gang jeg kommer så kan vi være litt lenger.

Nei, du skal ikke ha dårlig samvittighet for å si fra. Det er bare hers(k)eteknikk brukt mot deg. Du har all grunn til og all mulig rett til å sette grenser for hva slags dritt du finner deg i.

Skrevet

Hvorfor gidder du egentlig å sitte der da??    

Anonymkode: fad34...fac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...