monroe927 Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Håper virkelig noen der ute har råd eller lignende erfaringer!’ jeg har en gutt på snart 6 mnd, som HVER eneste morgen, fra ca 03:30 til jeg faktisk må vekke han rundt 06, driver seriøs akrobatikk i sengen. Nå nærmer det seg «uutholdelig»! Da begynner armer og ben, kroppen vrir han fra side til side, og går i 100 kilometer i timen frem og tilbake. Styrer på sånn frem til han begynner å stønne og beklage seg, og til slutt begynner han å gråte. Dette går i sykluser på rundt 15-20 min frem til vi står ut. Rareste av alt - ungen sover seg gjennom det hele 🤯 men det gjør ikke mora - for å si det mildt! noen med lignende erfaringer der ute? tok det opp med helsestasjon når dette begynte rundt 2 mnd, og de sa at det kom til å gå over av seg selv, men 4 mnd senere og med seriøs søvnmangel begynner mor å bli litt utålmodig og ikke minst frynsete i kantene 😖 hjelp
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Sulten? Vår har og vært en urolig sover, men har ikke startet makkingen like tidlig som din. Har hjulpet å gi en flaske melk på de verste nettene. (Eller ta opp å amme før vi sluttet med det.) Er 14 mnd nå og har sovet mye roligere i det siste. Beveger seg fremdeles mye rundt i sengen, men ikke like ille som før. Her tok far mange netter da han ikke våknet av at mini romsterer i senga (våknet selvsagt av gråt) Anonymkode: 945c4...08b
monroe927 Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sulten? Vår har og vært en urolig sover, men har ikke startet makkingen like tidlig som din. Har hjulpet å gi en flaske melk på de verste nettene. (Eller ta opp å amme før vi sluttet med det.) Er 14 mnd nå og har sovet mye roligere i det siste. Beveger seg fremdeles mye rundt i sengen, men ikke like ille som før. Her tok far mange netter da han ikke våknet av at mini romsterer i senga (våknet selvsagt av gråt) Anonymkode: 945c4...08b Det er som regel etter han har fått mat i 3 tiden på natten showet begynner. Er egentlig kun meg det går utover, for faren sover seg gjennom det meste! vi har prøvd det aller meste, gi mme om natten, mate han «før» han våkner selv om natten. Hatt han i egen seng, i vår seng, i bedside crib, sovebamser osv😂 er liksom ikke bare urolig søvn dette her, det er jo bevegelse i alle ledd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Sånn var gutten min og,til jeg forsto han plagdes med luft. Jeg trodde slikt viste seg i gråting og smerter,men her kom det av luft. Hvis han ikke får opp rapen nok innen rimelig tid,går lufta så langt ned at den kan ikke rapes opp,men må prompes ut. Min er sånn urolig da helt til han får hjelp til å få ut lufta,da sovner han rolig etterpå. Kan det være dette din styrer med om natta? Anonymkode: 6f987...366
monroe927 Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn var gutten min og,til jeg forsto han plagdes med luft. Jeg trodde slikt viste seg i gråting og smerter,men her kom det av luft. Hvis han ikke får opp rapen nok innen rimelig tid,går lufta så langt ned at den kan ikke rapes opp,men må prompes ut. Min er sånn urolig da helt til han får hjelp til å få ut lufta,da sovner han rolig etterpå. Kan det være dette din styrer med om natta? Anonymkode: 6f987...366 Har også tenkt tanken at det kan være luft, vi raper han alltid etter måltidene, også om natten, men rapingen er på langt nær like effektiv som når han er våken. Har derfor også tenkt på å jobbe med å få kuttet ut nattspisingen nå som han straks er 6 mnd, i håp om at han får litt roligere søvn da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Vi har det helt likt. 6 mnd gammel , vært slik i 2 mnd. Ikke funnet noe som hjelper 😑 venter vel egentlig på at det skal gå over av seg selv.. Men begynner å miste troen Anonymkode: be168...57a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 Har dere prøvd sånn tyngdepose? Anonymkode: 44d26...a79
monroe927 Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har dere prøvd sånn tyngdepose? Anonymkode: 44d26...a79 Ja, den solgte vi bare - dessverre ingen effekt på minien her😖
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 Vi samsover og jeg stapper i puppen når det skjer. Anonymkode: 11eae...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå