Gå til innhold

Denne mammaen burde blitt fratatt all omsorg for dattera si!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.youtube.com/channel/UC4-CH0epzZpD_ARhxCx6LaQ

Dette er Savannah LaBrant. En kjent internett-mamma i USA. Men det Savannah gjør her synes jeg ikke er noe greit i det hele tatt! Hun har drevet og filmet dattera si Everleigh helt siden hun var bitteliten og lagt ut videoene på YouTube. I dag er Everleigh 6 år gammel, og det finnes sikkert tusenvis av videoer om henne på internett. Skjønner ikke denne mammaen at det hun driver med ikke er greit?! Hun gir dattera si popularitet og oppmerksomhet som hun selv ikke har bedt om! Hun har gjort den stakkars dattera si til ei YouTube-stjerne siden hun var småbarn, lenge før hun en gang visste hva "YouTube", "popularitet" og "oppmerksomhet" er for noe! Og ikke nok med det, hun lar også dattera si bruke ting som TikTok og Instagram, med offentlige kontoer til og med! Tenk dere, små 6-åringer som bruker sosiale medier med 13-års aldersgrense! Denne dama burde blitt fratatt all rett til å ha dattera si! Små barn burde skånes for slik oppmerksomhet! Hadde dette vært i Norge hadde barnevernet kommet på døra hennes umiddelbart for å ta fra henne dattera! Dette kvinnemennesket burde ikke hatt barn i det hele tatt! Jeg er rett og slett sjokkert, tenk å utsette stakkars, små barn for slikt! Flere her som er enige med meg?

Anonymkode: 46af0...e72

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se «bloggerbarna» tråden, så finner du likesinnede.

Anonymkode: b84bc...485

• Liker 2
Skrevet

Det er mange som utleverer barna sine på internett. Veldig trist, men dessverre ikke uvanlig heller i Norge. 

Skrevet

Er enig med deg. Folk som Anna Rasmussen, Fotballfrue og Tone Damli burde også blitt anmeldt til barnevernet. De presser barne sine inn i berømmelsen uten at de har bedt om det selv.

Anonymkode: 1098f...61e

• Liker 4
Skrevet

Også har man TV-programmer som for eksempel "kjenidsmødre" eller "bloggerne" og all mulig søppel, som tydeligvis trekker haugesvis av TV-seere.  

Dersom INGEN gidder å følge med på slik dritt, så ville ikke disse tingene blitt særlig populære heller. Dermed ville det mest sannsynlig dødd ut av seg selv, ettrsom folk ikke gidder å holde på med noe som ikke gir dem oppmerksomhet eller seere. 

Anonymkode: 839eb...f02

Skrevet

Med din logikk burde vel alle influensere og bloggere i Norge bli fratatt omsorgen for sine barn 🙄

Støtter ikke det dama gjør, men hun forsømmer ikke ungen, ergo hadde UANSETT ikke vært nok til omsorgsovertakelse, det skal ganske mye til før man mister ungene sine.

Anonymkode: e2d4a...ba7

• Liker 3
Skrevet

Det er utrolig mange barn som blir født inn i kjendisverdenen.  Jeg synes synd på de, men synes ikke de skal bli fratatt foreldrene sine av den grunn.

Anonymkode: a1277...9ec

• Liker 1
Skrevet

Barn burde slippe å bli dratt inn i tv verden. De er ikke voksne nok til å ta slike valg om de får et. Jeg synes det er ganske spesielt når bloggere legger ut bilder av barna sine til de samme folka som slenger dritt. 

Anonymkode: 3da88...02a

Skrevet
På 26.10.2019 den 1.04, AnonymBruker skrev:

https://www.youtube.com/channel/UC4-CH0epzZpD_ARhxCx6LaQ

Dette er Savannah LaBrant. En kjent internett-mamma i USA. Men det Savannah gjør her synes jeg ikke er noe greit i det hele tatt! Hun har drevet og filmet dattera si Everleigh helt siden hun var bitteliten og lagt ut videoene på YouTube. I dag er Everleigh 6 år gammel, og det finnes sikkert tusenvis av videoer om henne på internett. Skjønner ikke denne mammaen at det hun driver med ikke er greit?! Hun gir dattera si popularitet og oppmerksomhet som hun selv ikke har bedt om! Hun har gjort den stakkars dattera si til ei YouTube-stjerne siden hun var småbarn, lenge før hun en gang visste hva "YouTube", "popularitet" og "oppmerksomhet" er for noe! Og ikke nok med det, hun lar også dattera si bruke ting som TikTok og Instagram, med offentlige kontoer til og med! Tenk dere, små 6-åringer som bruker sosiale medier med 13-års aldersgrense! Denne dama burde blitt fratatt all rett til å ha dattera si! Små barn burde skånes for slik oppmerksomhet! Hadde dette vært i Norge hadde barnevernet kommet på døra hennes umiddelbart for å ta fra henne dattera! Dette kvinnemennesket burde ikke hatt barn i det hele tatt! Jeg er rett og slett sjokkert, tenk å utsette stakkars, små barn for slikt! Flere her som er enige med meg?

Anonymkode: 46af0...e72

Dumt ja. Men grunn til å miste omsorgen? Nei. For å miste omsorgen, må man utsette barnet sitt for atferd/handlinger som kan true barnets fysiske/psykiske/sosiale utvikling. Å bli filmet kan ikke akkurat sies å gi slike resultat, med mindre det gjøres i seksuell sammenheng. 

Det skal (heldigvis) mer til for at et barn ikke skal få bo hos foreldrene. 

Anonymkode: da935...ae4

Skrevet

Jeg er enig i at det er en uting, men dessverre er det sånne som deg som ser på dette og deler det som er årsaken til at hun gjør det. Hadde ikke dere sett på og gitt moren oppmerksomhet og mange visninger hadde det stoppet av seg selv. Så damer, hvis dere virkelig blir opprørt og vil ha slutt på eksponering av barn slutter dere å følge sånne folk. Det er deres skyld at denne ungen lider.

Anonymkode: 4de91...0f1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...