Gå til innhold

Hva får dere damer av menn til bursdagen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame, nettopp blitt 32år gammel. Fyllte nettopp bursdag, så kanskje deretter etter litt mer oppmerksomhet rundt det da... 

Ser på snapper av litt sånn infuensere at det blir "ståhei" bursdager. Jeg tenker GUD så koselig! Men jeg er ikke vant med dette!! Jeg ser disse damene får hilsen fra barna fra senga på morgenen, en hilsen fra uvitende folk fra tid til annen. Som følgende får en stor overraskelse av voksne folk senere på kvelden med initiativ fra mannen. Jeg har 3 små herligheter. .(Aldri forventet noe!)

ALTSÅ, jeg har vært med min kjære i nå snart 8år, vi elsker hverandre høyt som bare det. Men har aldri blitt overrasket annet enn en helt vanlig og normal gratulasjon på dagen min - uten at venner hopper frem osv. Aldri blitt skuffet av det. Hva forventes idag egentlig? 

Hva er greia? Er det bare meg som har en normal/unormal kjæreste? Jeg føler meg begavet for en frisk familie. Andre som er slik som meg?? 

Hilsen en håpefull dame..😏☺❣

Anonymkode: c2510...3be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ellers er fornøyd i forholdet så er det vel en filleting? Om det er noe du savner skikkelig så kan du jo spørre han om han et år kan ta i litt ekstra for deg  

Anonymkode: b4a50...86c

Skrevet

Hva gjør du når han har bursdag da?

Min kjæreste lager middag, skriver kort, kjøper kake og blomst. Også velger jeg bursdagspresang jeg vil ha fra han  Da får jeg det jeg vil ha. Feks klær på nettet.

Jeg gjør noe lignende for han. Begge liker å gjøre det sånn og begge liker å få litt ekstra oppmerksomhet.

Anonymkode: e7d17...f9a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes bursdager er for barn. Trenger ikke stor ståhei en dag i året. Synes det er litt flaut når godt voksne folk skal synges for og alt mulig på restaurant. 

Anonymkode: 04bb5...4ca

• Liker 4
Skrevet

"hva forventes idag?"

eh, virkelig?

ellers ,...Influencer liv er jo ikke "virkelig".

• Liker 8
Skrevet

Mannen min synes bursdager er for barn, han gratulerer meg, men ikke noe mer. Jeg synes det er stusselig og har sagt fra, han står på sitt.

Anonymkode: faafc...b1a

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke vanlig å få overraskelser, de fleste må arrangere evt feiring selv. Jeg får gave av samboer og så er det opp til meg å bestemme hva jeg vil gjøre ellers. 

Anonymkode: cd1e1...815

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når han har bursdag da?

Min kjæreste lager middag, skriver kort, kjøper kake og blomst. Også velger jeg bursdagspresang jeg vil ha fra han  Da får jeg det jeg vil ha. Feks klær på nettet.

Jeg gjør noe lignende for han. Begge liker å gjøre det sånn og begge liker å få litt ekstra oppmerksomhet.

🙄🙄

Var dette jeg ikke trengte å høre..

Jeg lager bursdags kake, pizza og en overraskelse på morgenen til han. Sier også til barna at de må gratulere han. Jeg får en en gratulasjon fra han. Ighen, jeg er ikke vant til å bli skjemt bort . Det blir en helt vanlig dag for meg. Andre som er der? 

-♡♡ Ts

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min synes bursdager er for barn, han gratulerer meg, men ikke noe mer. Jeg synes det er stusselig og har sagt fra, han står på sitt.

Anonymkode: faafc...b1a

Ah, godt å høre  

Ts :)

Skrevet
13 minutter siden, ntrane skrev:

"hva forventes idag?"

eh, virkelig?

ellers ,...Influencer liv er jo ikke "virkelig".

Jeg så Monica Nyhus fikk ståhei bursdag (bare et eks). Det ble en fest fra morgen til kveld. 

Ts. 

Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært opptatt av min fødselsdag, men min mann er en slik gavemann. Han bare elsker å gi gaver, og enhver unnskyldning... 

Så jeg får for mye av min mann, men fødselsdagen gjør jeg likevel ikke mye ut av. Har aldri virkelig feiret en stor dag engang. Neste store dag er 50, og jeg føler at jeg må, men... vi får nå se! 

Så gaver får jeg ja, men det er nå nesten mest av hans egeninteresse kan man nesten si. Jeg fikk 20 roser bare i dag, og han koser seg nok mer med å gi enn det er viktig for meg å få, og det er jo fint, men ikke nødvendig for min del. 

Jeg gruer meg nesten til julaften hvert år, fordi han tar helt av. Det er litt flaut... og likevel kan jeg ikke si noe siden det er så godt ment. Så... jeg synes det er bedre å være oppriktig grei mot hverandre enn å dundre til med flotte gaver. Det kan bli for mye av slikt også, og det er virkelig ikke det som er viktig. Jeg føler mest at jeg må holde dette ut fordi han finner så stor glede i det. 

• Liker 2
Skrevet

luft og kjærlighet

Anonymkode: 287e4...ab9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

🙄🙄

Var dette jeg ikke trengte å høre..

Jeg lager bursdags kake, pizza og en overraskelse på morgenen til han. Sier også til barna at de må gratulere han. Jeg får en en gratulasjon fra han. Ighen, jeg er ikke vant til å bli skjemt bort . Det blir en helt vanlig dag for meg. Andre som er der? 

-♡♡ Ts

Eksen min var ikke sånn da. Dette var uvandt for meg. Har erfart begge deler, og vet at det ikke har betydning. Det som betyr noe for meg er at han viser at han bryr seg om meg og gir meg kjærlighet på sin måte.

Ulike måter å vise kjærlighet:

1- Si fine ord og komplemanger

2- Hjelpe med praktisk gjøremål,tjenester,fikse opp i ting for deg

3- Gi gaver,betaler resturang, bruke penger på deg

4- Bruke tid med deg, være din venn, gjøre ting sammen med deg

5. Gi masasje,omsorg,og stelle med personen ,klem og kos. 

Vi viser kjærlighet på enten kun noen av disse områdene eller mer eller mindre av noe.

Jeg viser litt av alle disse, men er mest nr 4 og 5

Kjæresten min er mest nr 2 og 3

• Liker 1
Skrevet

Sier som Zlatan 🙂

Ibrahimovic famously once told a reporter, who asked the former PSG striker what he got Helena for her birthday, "Nothing, she already has Zlatan",

Anonymkode: 31488...8d9

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så Monica Nyhus fikk ståhei bursdag (bare et eks). Det ble en fest fra morgen til kveld. 

Ts. 

Men, altså, Ts: du påpeker det jo selv. Du er 32 år gammel. Godt voksen og på solid vei retning «midt i livet». Det viktigste du må huske er dette: det er du (og kun bare du) som skaper ditt liv. Er du ikke fornøyd med deler av det? Da må du ta deg på tak. Det er ikke mannen din(!) som skal skape din drømmebursdag. Det klarer du fint selv. Så ta deg på tak. Eller så må du ta ansvar og slutte å følge bloggere som helt garantert først har brukt uker og måneder på å arrangere bursdagen sin og så får andre rundt dem til å innta statistrollene dersom du ikke klarer å se at det de presenterer er stylet. Av dem selv. Den eneste forskjellen på deg og dem er altså at du ikke stylet bursdagen din.

Anonymkode: dcc77...09b

• Liker 3
Skrevet

Som hovedgave pleier vi å ønske oss noe helt konkret. Innimellom kjøper vi det også sammen. 10+ år sammen, så har funnet ut at dette er det greieste, var en del feilkjøp de første årene. 

Så kjøper vi 1-2 mindre gaver som er en overraskelse, som det gjerne er lagt omtanke i. Ofte en bok, parfyme, eller lignende. 

Vår viktigste tradisjon er at vi tar en helgetur nærmeste helg. Det kan være på spa hotell i Norge, eller storby i utland. 

Altså få overraskelser, fest, og ståhei. Bare å unne oss litt luksus, og tid sammen.

Anonymkode: 290a8...916

Skrevet

Hm er en bukett med blomster greit? 

Anonymkode: e8980...588

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hm er en bukett med blomster greit? 

Anonymkode: e8980...588

Ja. Men sleng gjerne på en kake også 😄

Skrevet

Jeg elsker bursdag mens han er likegyldig. Men han steller i stand mye hvert år fordi han vet hva det betyr for meg (frokost på senga, baker kake, kjøper gave mm.). Jeg har utrykket at jeg ønsker mye oppmerksomhet på bursdagen min da, går ikke å forventer at han skal lese tankene mine. Hadde jeg ikke sagt noe hadde jeg vel knapt fått en gratulasjon. 

Anonymkode: 4d71a...9aa

• Liker 1
Skrevet

Det jeg måtte ønske meg :) Kjøper det selv og forteller han at dette er min bursdagsgave. 

Anonymkode: 76ade...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...