Gå til innhold

Hvordan kan man uten å mase, hinte til sjefen at du ønsker deg fast jobb hos dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg jobber tilkallingshjelp har en ansatt sluttet, så det vil å komme snart en ledig stilling. Hvordan kan jeg hinte til sjefen, at jeg ønsker meg denne stillingen? Jeg har sakt at det hadde vært utrolig bra vis jeg kunne få fast jobb, at jeg trivdes så godt hos dem. Men jeg ønsker ikke mere å mase, også er jeg vel redd til å ha sånn skyld følelse at jeg ikke har sakt noe eller ikke har vist nok interesse, senere...

Anonymkode: cbc43...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hinting kan du gjøre blant venner.

I arbeidslivet sier man ting rett ut. "Sjef, hvis det kommer en ledig fast stilling her i fremtiden vil jeg bli vurdert til stillingen".

Anonymkode: 8cbf9...b20

• Liker 7
Skrevet

Ta en "Warholm",  klask deg på brystet og i kinnene , pust inn og ut og gå til sjefen å si klart og vennlig i fra at du gjerne vil søke på den stillingen som blir ledig. Si at du er veldig motivert og trives og du er klar for å gjøre en god innsats ! 

Da har du lagt inn en god søknad ! Sjefer liker dezsom vier vilje og ansvar .

Lykke til !😀

Anonymkode: e2b21...90b

• Liker 3
Skrevet

Du forteller sjefen at du er interessert i fast stilling hos dem, også sender du inn søknad når utlysningen kommer.

Anonymkode: de014...d0c

• Liker 1
Skrevet

Ikke hint, si det.

Anonymkode: 54be4...361

• Liker 1
Skrevet

Takk for svarene!!! 🥰🥰🥰 
skal si som det er! 

Anonymkode: cbc43...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...