AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå men de siste 3-4 månedene har han mast myyye om analsex. Jeg har godtatt at han har hatt en finger i. Det er ikke spesielt godt men det er heller ikke vondt når jeg er avslappet nok. Vi provde skikkelig anal for første gang for noen uker sider og det var veldig vondt og jeg hadde vondt dagen etterpå selv om han bare fikk noen få cm inn. Han vil kjjøpe en buttplug sånn at jeg kan trene meg men jeg har ingen erfaring med buttplugs og vet ikke jeg kan forvente. Hva må man gjøre for å like analsex? Hjelper det om jeg drikker et glass vin først for å roe ned kroppen? Anonymkode: 32e23...855
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 25. oktober 2019 Fortell han at du tenner på at han suger en mann. Mas til han til slutt føler han må. Og om han brekker seg av sæd i munn så kan gi han en tube majones som han kan trene seg opp på. Anonymkode: ea128...c0f 57
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Kjøp en dildo i ca hans størrelse og spør om han er klar for den i analen, han kan få øve med en buttplug føret også. Anonymkode: 46bc9...3bd 27
millenniumina Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Ikke gjør det bare fordi han maser. Du vil jo ikke! Sex skal være spennende, gøy og fint. 23
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå men de siste 3-4 månedene har han mast myyye om analsex. Jeg har godtatt at han har hatt en finger i. Det er ikke spesielt godt men det er heller ikke vondt når jeg er avslappet nok. Vi provde skikkelig anal for første gang for noen uker sider og det var veldig vondt og jeg hadde vondt dagen etterpå selv om han bare fikk noen få cm inn. Han vil kjjøpe en buttplug sånn at jeg kan trene meg men jeg har ingen erfaring med buttplugs og vet ikke jeg kan forvente. Hva må man gjøre for å like analsex? Hjelper det om jeg drikker et glass vin først for å roe ned kroppen? Anonymkode: 32e23...855 fy f... dump!! en sånn fyr har ingen respekt for deg. Er man mer opptatt av noe som gjør vondt for den man elsker så elsker han deg ikke, punktum. Hilsen en som liker analsex men som vet at det ikke fungerer med mas. Bli kvitt denne gutten. Anonymkode: b4c31...76f 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 Du må selvfølgelig ikke. Hvis dette er noe du ikke har lyst til, så sier du ifra. Du har prøvd, det gjorde vondt og det er ikke noe du ønsker å fortsette med, han får "nøye" seg med det andre hullet som du også har glede av. Anonymkode: b5a69...88b 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 Herregud, ikke la noen skyve grensene dine. Du kommer til å ødelegge selvbildet og få resentment mot han. hvis du ikke liker fingeren heller skal du ikke gjøre det en gang. Slutt å la deg selv bli misbrukt. Det er lov å ikke like ting, det er ingenting galt med det! Får helt vondt inni meg av mennesker som går imot sitt eget kompass. Anonymkode: cea07...1f2 22
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå men de siste 3-4 månedene har han mast myyye om analsex. Jeg har godtatt at han har hatt en finger i. Det er ikke spesielt godt men det er heller ikke vondt når jeg er avslappet nok. Vi provde skikkelig anal for første gang for noen uker sider og det var veldig vondt og jeg hadde vondt dagen etterpå selv om han bare fikk noen få cm inn. Han vil kjjøpe en buttplug sånn at jeg kan trene meg men jeg har ingen erfaring med buttplugs og vet ikke jeg kan forvente. Hva må man gjøre for å like analsex? Hjelper det om jeg drikker et glass vin først for å roe ned kroppen? Anonymkode: 32e23...855 Glemte å si at jeg er den eneste i venninnegjengen som har analsex, så det at du ikke har lyst er helt vanlig. Sex skal være gjensidig respekt. Jeg ville sagt jeg skulle kjøpe en strap-on, så kan han prøve det først, og kjenne smerten som kommer om man er anspent. Anonymkode: b4c31...76f 4
Jr.Garcon Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå men de siste 3-4 månedene har han mast myyye om analsex. Jeg har godtatt at han har hatt en finger i. Det er ikke spesielt godt men det er heller ikke vondt når jeg er avslappet nok. Vi provde skikkelig anal for første gang for noen uker sider og det var veldig vondt og jeg hadde vondt dagen etterpå selv om han bare fikk noen få cm inn. Han vil kjjøpe en buttplug sånn at jeg kan trene meg men jeg har ingen erfaring med buttplugs og vet ikke jeg kan forvente. Hva må man gjøre for å like analsex? Hjelper det om jeg drikker et glass vin først for å roe ned kroppen? Anonymkode: 32e23...855 Du har vært åpen for å prøve det og du likte det ikke - noe mer kan man ikke forvente av en partner. Det er viktig at du sier fra - siden typen din tydeligvis ikke evner å ta signaler. Si fra at du ønsker å la hele anal-greia ligge litt i ro og syns det er turn off med mas og press på det! Analsex handler om at du også må ha lyst på det, du må være klar for det (varmet opp, rikelig med glidemiddel osv. noe partner sørger for) og du må ha en partner som tar ting i ditt tempo. Typen din høres jo ikke ut som han oppfyller noen av de kritieriene. Om et glass vin kan hjelpe litt så du slapper av du må i alle fall ikke drikke deg full og så ha det - da vil du bare ha smerter osv. dagen etter. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fortell han at du tenner på at han suger en mann. Mas til han til slutt føler han må. Og om han brekker seg av sæd i munn så kan gi han en tube majones som han kan trene seg opp på. Anonymkode: ea128...c0f Ja, det var jo en saklig sammenligning. Skjønner hvorfor du er singel. Endret 25. oktober 2019 av Jr.Garcon 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Skrevet 25. oktober 2019 Syns han er frekk som maser. Hvis han ikke kan leve uten, si at da vil du ikke være sammen med ham. Respekterer han ikke dine grenser, blir det aldri bra. Da fortjener han deg ikke heller. Jeg nektet en eks dette selv, pluss mange andre ekle ting. Han sluttet å mase, og fant til slutt ut at han ville ikke mer. Var ung, og ikke så glad for det der og da, men i ettertid, veldig glad jeg ble kvitt ham. Anonymkode: 51d29...38d 5
casanova 1 Skrevet 26. oktober 2019 #11 Skrevet 26. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell han at du tenner på at han suger en mann. Mas til han til slutt føler han må. Og om han brekker seg av sæd i munn så kan gi han en tube majones som han kan trene seg opp på. Anonymkode: ea128...c0f Flytende Melange margarin på flaske som sprøytes inn gir enda "bedre" virkning. Selvsagt skal jenta sette grenser. Hvis typen din TS ikke respekterer et klart Nei, gå å finn deg en annen! 3
Vinterjenta Skrevet 26. oktober 2019 #12 Skrevet 26. oktober 2019 Nei vet du hva! Du må ikke gjøre dette om du ikke vil. Om du faktisk må DRIKKE VIN for å gjennomføre det, da har man gått over en grense for hva som er ok. Si at fyren kan skjerpe seg, og respektere grensene dine. Hvis ikke, kan han pelle seg ut av livet ditt. 9
Doge Skrevet 26. oktober 2019 #13 Skrevet 26. oktober 2019 Vil du ikke, så vil du ikke. Godtar han ikke det, går du fra han. Er ikke noe mer å si om den saken. 6
OnFire Skrevet 26. oktober 2019 #14 Skrevet 26. oktober 2019 Gud bedre så mange drittsekker dere er sammen med, istedenfor nice guys som sikkert ville blitt for kjedelig, som ville respektert dere osv. 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #15 Skrevet 26. oktober 2019 5 minutter siden, OnFire skrev: Gud bedre så mange drittsekker dere er sammen med, istedenfor nice guys som sikkert ville blitt for kjedelig, som ville respektert dere osv. Snille menn blir aldri verdsatt av kvinner. Jo mer rasshøl, jo mer spennende. Kvinner er mestre på å bryte seg selv ned. Anonymkode: fbb54...5ce 2
Vinterjenta Skrevet 26. oktober 2019 #16 Skrevet 26. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snille menn blir aldri verdsatt av kvinner. Jo mer rasshøl, jo mer spennende. Kvinner er mestre på å bryte seg selv ned. Anonymkode: fbb54...5ce «Nice guys finish last?» Uh nei. Det der er incel-tankegang, og ikke akseptabelt. Virkeligheten et langt mer kompleks. 4
Gjest Warrior Skrevet 26. oktober 2019 #17 Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Du må ikke ha analsex. Det må kjæresten din godta hvis han skal være sammen med deg. Ikke en gang jeg kommer noen gang til å godta noe opp der! Ikke rumpa. Ikke faen. Nå har jo du prøvd, men da har du jo fått bekreftet at det ikke er noe for deg. Ikke gjør noe du ikke vil og synes er ubehagelig. Endret 26. oktober 2019 av Kvelertak
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #18 Skrevet 26. oktober 2019 Hva er det med alle disse guttene som liksom krever analsex av kjæresten? Og hva er det med alle disse jentene som godtar å ha analsex selv om de ikke vil og det gjør vondt? Ærlig talt, si nei da jenter! Du skal ikke gå på akkord med grensene dine! Vil du ikke noe seksuelt så skal du ikke la deg presse til det. Anonymkode: 3cc74...08d 14
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #19 Skrevet 26. oktober 2019 2 hours ago, OnFire said: Gud bedre så mange drittsekker dere er sammen med, istedenfor nice guys som sikkert ville blitt for kjedelig, som ville respektert dere osv. 2 hours ago, AnonymBruker said: Snille menn blir aldri verdsatt av kvinner. Jo mer rasshøl, jo mer spennende. Kvinner er mestre på å bryte seg selv ned. Anonymkode: fbb54...5ce Anonymkode: 068ff...f0b
Gjest Warrior Skrevet 26. oktober 2019 #20 Skrevet 26. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med alle disse guttene som liksom krever analsex av kjæresten? Og hva er det med alle disse jentene som godtar å ha analsex selv om de ikke vil og det gjør vondt? Ærlig talt, si nei da jenter! Du skal ikke gå på akkord med grensene dine! Vil du ikke noe seksuelt så skal du ikke la deg presse til det. Anonymkode: 3cc74...08d Ikke bare gutter/menn som krever analsex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå