AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Er det rart å stille noen enkle spørsmål til han/hun man skal ha sex med? - tenker da på spørsmål som gjør deg viten på hva vedkommende liker og ikke? Feks - «Langt eller kort foreplay?», «Oralsex ved første samleie», «Er det greit å slikke/suge under samleie? (penetrering deretter oralsex)» Anonymkode: 29768...2ff
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart å stille noen enkle spørsmål til han/hun man skal ha sex med? - tenker da på spørsmål som gjør deg viten på hva vedkommende liker og ikke? Feks - «Langt eller kort foreplay?», «Oralsex ved første samleie», «Er det greit å slikke/suge under samleie? (penetrering deretter oralsex)» Anonymkode: 29768...2ff Jeg synes heller det er rart å ha sex med noen man IKKE vet slike ting om. Anonymkode: 6eeb6...26b
ajarRun Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Ikke egentlig. Hvis du er kvinne er det ingen problem. Hvis du er mann tror hun kanskje du er teit. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Vet det finnes mange forskjellige preferanser angående sex. Derfor tenkte jeg det ville være lurt å finne ut av visse ting før man har samleie, slik at man unngår ting som partneren ikke liker - og finner ut av ting som partneren liker. Feks «kline etter oralsex, jay or nay?» Anonymkode: 29768...2ff 1
visp Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Syns man finner ut av alt sånn underveis og man vet jo heller ikke helt i hvilket humør man er i den dagen. Man leser jo kroppspråket til den andre. 2
Gjest Middelmådig Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Sånne «forhandlinger» gjør jeg kun med folk jeg kun skal møte for sex, litt for å sjekke om vi tenner på det samme, hvor grenser går, tenne hverandre. ville aldri følt behov for det med en date/kjæreste! Kjære vene, det er jo slik man finner ut av mens man holder på. Om jeg kommer med munnen min og vil kysse han etter sugd han og han snur seg vekk/snurper munnen sammen, så forstår jeg det, liksom... 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå