Gå til innhold

Hadde blitt skuffet over mannen min om hun var her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her noen måneder nå, og fatter enda ikke hva menn gjør her. Noen tips til forum der vi kvinner kan  skravle sammen, uten svar fra menn ?  Ikke at mannen min noen gang ville funnet fram hit engang, hvordan gjør dere menn det, og hva i all verden får dere til å bli her? Finnes det ikke egnede fora  for menn ? 

Anonymkode: 6c8bb...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle seff stå HAN istedet for hun i overskriften.

• Liker 2
Skrevet

Mener du at du ønsker kjønssegregering på nett..? :klo: 

I 2019? 

Anonymkode: 8c927...621

• Liker 9
Skrevet

Enig i at det er litt rart ja..😄

Anonymkode: 920f6...8e0

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært her noen måneder nå, og fatter enda ikke hva menn gjør her. Noen tips til forum der vi kvinner kan  skravle sammen, uten svar fra menn ?  Ikke at mannen min noen gang ville funnet fram hit engang, hvordan gjør dere menn det, og hva i all verden får dere til å bli her? Finnes det ikke egnede fora  for menn ? 

Hønehjørnet på Facebook. 

Anonymkode: c908b...3aa

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke de som mener at dette er et forum kun for kvinner.

• Liker 7
Skrevet

Så dere mener det er merkelig å være her inne på kvenneguiden, og ønske råd fra... kvinner? 

• Liker 4
Skrevet

Igjen - det skulle stå Kvinneguiden. Hønehjørnet er ikke et alternativ.

Skrevet

Jeg nekter å tro at noen av de mennene jeg har hatt noen gang har hørt om kvinneguiden engang. Hadde jeg sett en av dem skrive her, så hadde jeg faktisk syntes at det hadde vært turn off. Det er bare ikke en "mannegreie" dette her. Kler dem ikke. 

Anonymkode: 25fc8...0d1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Litt enig. Det er ganske mange incels her som jeg synes ødelegger mye.

Men men, som flere sier så får man vel ikke fjernet "menn" fra noen internettside. Dessuten logger man ikke inn med bankID, så mannfolk hadde løyet seg inn hit uansett.

Endret av loveli
Skrevet

Bitre incels bla bla bla

Anonymkode: e2305...39e

Skrevet

Synes helt ærlig det er genialt at det er menn her inne. Dette er da en gylden anledning til bedre å kunne forstå litt hvorfor vi er som vi er :) Masse gode tips, helt gratis!

Anonymkode: a773d...c24

• Liker 1
Skrevet

Det er stort sett menn som hater kvinner her inne. De er her for å syte og klage på oss, og gi oss skylden for at de selv er noen rævhøl. Det er enkelte brukere jeg tenker på når jeg skriver dette, men gidder ikke å si navn. Også er det de som er kåte griser her og da, som tror de har tilgang på masse fitte når de oppretter bruker her. 

Anonymkode: 889a8...ffb

• Liker 3
Skrevet

.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes helt ærlig det er genialt at det er menn her inne. Dette er da en gylden anledning til bedre å kunne forstå litt hvorfor vi er som vi er :) Masse gode tips, helt gratis!

Anonymkode: a773d...c24

Jeg bare tenker at den gruppen med menn her inne er ikke det samme som den gruppen med menn vi kvinner pleier å foretrekke. Da vil jo ikke tipsene være helt brukbare 🤷‍♀️

Anonymkode: 25fc8...0d1

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så dere mener det er merkelig å være her inne på kvenneguiden, og ønske råd fra... kvinner? 

Kvinner kan få guiding, men hvem som helst kan guide..

Noen tråder er jo rettet mot menn. Synes selv det er bra med det mannlige innslaget!

Anonymkode: 56c37...6ef

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hva om du booket en turistguide og det viste seg at guiden var....turist? Trenger ikke være noe fordel det😉

Visste du forresten at det bor kvinner på Mannstad? Besynderlige greier😊

Når det diskuteres alt fra boliglån, spøkelser, ferietips, biler, trening og barneoppdragelse til badetemperaturer og røytende hunder, så ser jeg ingen grunn til å utelate halve befolkningen. 

Endret av Påkrevd
Skrevet

Her er jeg kjære 💃

Anonymkode: 7cd87...620

Skrevet

Håper du ikke er for skuffet over meg, men kg er det eneste stedet jeg får skrive ut hjertet mitt som kvinnen jeg kjenner jeg er i mitt indre.

Anonymkode: 7cd87...620

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært her noen måneder nå

Da kan du redigere overskriften i innlegget ditt. Det er forvirrende. Om du ikke gjør det med vilje så håper jeg denne overskriften blir endret straks. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hønehjørnet på Facebook. 

Anonymkode: c908b...3aa

Alle de hønse-hjernene på Facebook er selvfølgelig ett perfekt eksempel på hvordan det blir med bare kvinner.

Så takk og lov for flest mulig MENN sier nå jeg...                      

Anonymkode: f9875...723

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...