Gå til innhold

Hva avgjør julegaver? Pris eller gjenstand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

La oss si at du pleier å bruke 1000 kr på julegave til moren din til jul. Du har funnet den perfekte jakken som koster 999 kr. Når du kommer til butikken, viser det seg at det er salg, og du får jakken for 599 kr. 

Bruker du se resterende 400 kr på mer julegave, eller er du fornøyd med at gaven var på salg og at du slapp billige unna? 😅

Anonymkode: cfb2c...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg fikk gaven på salg! 😁

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde også vært fornøyd med at jeg fikk den på salg og brukt resterende av budsjettet med god samvittighet på noe annet. :)

Anonymkode: 6a469...49e

• Liker 3
Skrevet

Det som betyr noe er at det er en pakke som passer mottageren, ikke at prisen er sånn eller sånn. Heller ikke at f.eks begge ungene får gaver for samme pris. 

Anonymkode: f089e...b65

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde kjøpt mer for resten av pengene, og sagt til mottaker at jeg var heldig med prisen :) 

Anonymkode: 26998...a3a

Skrevet

Salg= penger spart! Verdien på gaven er fortsatt fullpris. 

Skrevet

I utgangspunktet vil jeg juble over at jeg fant den perfekte gaven til en lavere pris enn jeg hadde budsjettert.

I gleden er jeg redd jeg fort kunne plukket med meg et skjerf som passet til jakken :fnise:

Men, det er gaven som gjenstand som er det viktige, ikke om den ble funnet til full- eller halv pris. 

Anonymkode: 2d658...2e7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...