AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Noen som har tatt norsk som privatist - muntlig? Hvordan gikk det med deg, og hva fokuserte du mest på å lese på? Anonymkode: 6dbad...1c4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg følger undervisning på sonans og det er veldig bra, skjønner ikke hvordan du klarer å ta det på egenhånd. Det er veldig mange ting læreren vår har fortalt oss om eksamen som jeg aldri kunne visst uten hjelp. Anonymkode: 4d4a2...398
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger undervisning på sonans og det er veldig bra, skjønner ikke hvordan du klarer å ta det på egenhånd. Det er veldig mange ting læreren vår har fortalt oss om eksamen som jeg aldri kunne visst uten hjelp. Anonymkode: 4d4a2...398 Vet om flere som har tatt det på egenhånd jeg. Takk for oppmuntringen BTW ts Anonymkode: 6dbad...1c4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet om flere som har tatt det på egenhånd jeg. Takk for oppmuntringen BTW ts Anonymkode: 6dbad...1c4 Det er en kjennsgjerning at sensorer merker et klart skulle mellom privatister og elever som har fulgt ett undervisningsopplegg. Uansett så var måten du taklet tilbakemeldingen du frivillig spurte om veldig dårlig. De fleste blir trukket opp i forskjellige emner, så hvor fokuset lå for én person er ikke relevant for deg. Du som privatist/elev skal kunne hele fagstoffet for det årskurset du tar. Anonymkode: bd010...e6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg tok den i mai i år. Leste ca. tre dager, gjennom det meste av boka og skreiv stikkord til alt jeg leste. Følte ikke jeg kunne noen ting, og det siste sambo (som hadde stilt meg noen spørsmål fra boka) spurte meg om dagen før eksamen var "hva er det verste som skjer hvis du stryker?", han hadde altså ikke noe særlig trua. Og det hadde som sagt ikke jeg heller. Leste gjennom stikkorda mine på eksamensdagen, var skitnervøs og da jeg var ferdig var jeg nesten sikker på at det ble en toer eller noe i det nedre skiktet. Fikk 5. Men, det skal sies at jeg tror det er en forskjell å ta den når man er 26(som meg) og når man er 18. Tror man har en helt annen modenhet, som hjelper deg ganske mye selv om du ikke kan stoffet 100%. Anonymkode: 5001e...171 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå