Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Er det bare meg, eller er virkelig Tigi BedHead sine produkter super dårlige?

Jeg har prøvd masse fra BedHead serien og jeg syns ikke de skiller seg noe ut i fra disse shampoene man får på hoteller.

Moisture Maniac som skal være så fuktighetsgivende for håret men, tørker jo nesten ut håret.

Og det samme gjør Self-Absorbed, som skal gi vitaminer og bla bla blaaa...

Lever de bare på de fargerike flaskene sine og de gode luktene (hvis de i det hele tatt lukter godt)?

Er det noen som vet hva BedHead inneholder i forhold til for eksempel Redken?

Det må da være stor forskjell? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

De er i hvertfall like overparfymerte som butikkprodukter. De eneste tingene jeg liker derfra, er ca to stylingprodukter (Creative Genius og Hard Head hårspray); ellers gidder jeg ikke å gå i fella lenger.

Ellers synes jeg Kerastase og Alterna har de beste shampo/balsamene, og Sebastian den beste stylingen. Men det er meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er heller ikke sånn overvettes begeistret - ihvertfall ikke når det gjelder sjampoene og balsamene. Har en "gel" som var bra på det håret jeg hadde før, mens et "shine" produkt bare ga håret mitt inntrykk av å være fett

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
De er i hvertfall like overparfymerte som butikkprodukter. De eneste tingene jeg liker derfra, er ca to stylingprodukter (Creative Genius og Hard Head hårspray); ellers gidder jeg ikke å gå i fella lenger.

Ellers synes jeg Kerastase og Alterna har de beste shampo/balsamene, og Sebastian den beste stylingen. Men det er meg...

Tviler ikke.

de minner meg faktisk om butikkprodukter, så i grunn passer de vel også best der, i butikkhylla.

er enig i at kerastase har gode produkter.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jeg er heller ikke sånn overvettes begeistret - ihvertfall ikke når det gjelder sjampoene og balsamene. Har en "gel" som var bra på det håret jeg hadde før' date=' mens et "shine" produkt bare ga håret mitt inntrykk av å være fett[/quote']

Jeg har også en "shine" derifra.

Så ut som om jeg hadde helt olje oppi håret i stedet. *grøss*

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk den tilogmed av en venninne som er frisør... :evil:

Skrevet

Jeg elsker Tigis "manipulator". Har også en hårspray og en varmebeskyttende greie derfra som jeg er fornøyd med.

Sjampoene/balsamene derimot, er ikke verdt pengene.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Fikk den tilogmed av en venninne som er frisør... :evil:

Merkelig :-?

Skrevet

Shampoene holder jeg meg langt unna, de stinker verre enn en godtebutikk!

Men jeg liker en del av stylingenproduktene. Head shrink og Hard to Get er mine favoritter og funker godt på mitt hår. Jeg har også Small talk og Manipulator som jeg bruker innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...