AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Del Skrevet 25. oktober 2019 hei Jeg søker jobb som sjåfør. Gjetakker for alle svarrne som budbil, frakte ting fra A til B, gjerne over avstand. har ikke varebil, men anskaffer en caddy om jeg får jobb som sjåfør. Jeg aner bare ikke hvor stort behovet er for sjåfører? har hørt litt rundt her jeg bor, men de har nok sjåfører. Jeg bor på sørlandet. Noen som vet noe om dette som vet hvordan jeg går frem for å få en slik jobb? Av div årsaker er det omtrent eneste jobb jeg kan ha. Er 100% ufør, men er tilnærmet frisk nå etter msnge års behandling. Jeg savner å bidra i samfunnet. takker for alle svar 🙂 Anonymkode: 7b2ba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Del Skrevet 26. oktober 2019 ingen? Anonymkode: 7b2ba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Del Skrevet 26. oktober 2019 Hør med Bring da, eller andre firmaer som driver med frakt. F.eks PostNord. Anonymkode: 2f019...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Del Skrevet 26. oktober 2019 Ja, kan sjekke med de. flere forslag? Anonymkode: 7b2ba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Del Skrevet 26. oktober 2019 sjekka bring, de hadde ingen ledige jobber som sjåfør her eller nabofylkene. har førerkort klasse B. Det hadde virkelig endra livet mitt til det bedre om jeg unne fått en sjåførjobb der jeg kan kjøre alene Anonymkode: 7b2ba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattpost Skrevet 26. oktober 2019 #6 Del Skrevet 26. oktober 2019 Hør om de som driver med nattepost, kjøring av reklamer trenger noen om du er villig til å kjøre på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Del Skrevet 27. oktober 2019 Levering av aviser er også en grei start. Du kjører tidlig og er ganske alene på veien. Veldig fint at du vil bidra til samfunnet igjen, stå på - men husk å ta det i ditt eget tempo. Anonymkode: 6b880...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Del Skrevet 27. oktober 2019 ts her tusen takk for alle svar har ingen utdanning, men jeg har både lappen, bil og liker å kjøre. sliter noe med sosial angst, så å kjøre rundt alene ville jo vært topp for meg. er det noe å tjene på å kjøre rundt med reklame da? Anonymkode: 7b2ba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Del Skrevet 29. oktober 2019 På 27.10.2019 den 14.52, AnonymBruker skrev: ts her tusen takk for alle svar har ingen utdanning, men jeg har både lappen, bil og liker å kjøre. sliter noe med sosial angst, så å kjøre rundt alene ville jo vært topp for meg. er det noe å tjene på å kjøre rundt med reklame da? Anonymkode: 7b2ba...e46 De fleste som trenger sjåfører har behov for noen med førerkort klasse C eller CE. I tillegg må du ha yrkessjåførkompetansebevis. Har du ikke disse tingene på stell, så er mulighetene for sjåførjobb svært små. Har du noengang sett en personbil med Bring-logoen på? Nei, nettopp! I tillegg må du beherske norsk godt. Både muntlig og skriftlig, og der ser du dessverre også ut til å slite litt. Anonymkode: ad053...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljeger Skrevet 30. oktober 2019 #10 Del Skrevet 30. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: tillegg må du beherske norsk godt. Både muntlig og skriftlig, Dette er jo på ingen måte sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #11 Del Skrevet 30. oktober 2019 Noen føler seg sterkere når de kan tråkke på skrivefeilene til de som allerede ligger nede. Det er trist og unødvendig, men en realitet som TS likevel er nødt til å håndtere. Jeg holder en knapp på at aviskjøring passer best her, foreløpig, så kan jo TS ta det derfra... Anonymkode: 6b880...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 30. oktober 2019 #12 Del Skrevet 30. oktober 2019 Sjekk Finn jobb. https://www.finn.no/job/fulltime/search.html?q=sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #13 Del Skrevet 30. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste som trenger sjåfører har behov for noen med førerkort klasse C eller CE. I tillegg må du ha yrkessjåførkompetansebevis. Har du ikke disse tingene på stell, så er mulighetene for sjåførjobb svært små. Har du noengang sett en personbil med Bring-logoen på? Nei, nettopp! I tillegg må du beherske norsk godt. Både muntlig og skriftlig, og der ser du dessverre også ut til å slite litt. Anonymkode: ad053...2b0 Alt dette er feil. Man kan kjøre sprinter med kl b, jeg har kjørt budbil i Oslo i over ti år med sprinter uten noen som helt for kurs eller utdanning. Tjente alt mellom 20-50 k i måneden.. Anonymkode: 951ec...cb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #14 Del Skrevet 30. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste som trenger sjåfører har behov for noen med førerkort klasse C eller CE. I tillegg må du ha yrkessjåførkompetansebevis. Har du ikke disse tingene på stell, så er mulighetene for sjåførjobb svært små. Har du noengang sett en personbil med Bring-logoen på? Nei, nettopp! I tillegg må du beherske norsk godt. Både muntlig og skriftlig, og der ser du dessverre også ut til å slite litt. Anonymkode: ad053...2b0 Og at han ikke behersker norsk skriftlig er jo bare tull Anonymkode: 951ec...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
334 Skrevet 30. oktober 2019 #15 Del Skrevet 30. oktober 2019 På østlandet skriker de etter selvstendig næringsdrivende folk med egen varebil. Nok å gjøre, men sikkert ikke veldig bra timelønn. Mange timer hele døgnet. Betale alt av bompenger, diesel og reperasjoner selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Del Skrevet 31. oktober 2019 Ts her takk for alle svar! dette hørtes kanskje merkelig ut, men på alle forum bruker jeg bevisst enkelte skrivefeil for å ikke bli gjenkjent. Jeg bor ikke på Østlandet, men har muligens funnet meg en liten jobb 😄 Skal på intervju til uka. Kjøre ut frukt til bedrifter o.l.. Anonymkode: 7b2ba...e46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #17 Del Skrevet 27. november 2019 På Wednesday, October 30, 2019 den 18.11, Belima skrev: Sjekk Finn jobb. https://www.finn.no/job/fulltime/search.html?q=sjåfør Hvorfor det? Dersom noen legger ut en ledig jobb på Finn, så er vel folk nødt til å betale til Finn.no for å få tilgang til kontakt-informasjoen til de som har lagt ut alle disse jobbene. Er det for eksempel femten eller tjue forskjellige personer som er interessert i en jobb, så kan selvfølhelig Finn.no tjene godt på alle disse personene. Men selv om man betaler for muligheten til å kontakte noen, så er det ikke "garantert" at man faktisk får den jobben i det hele tatt. Kanskje de som legger ut annonse velger å betale noen andre for å gjøre arbeidet. Dermed sitter folk der uten noen slik jobb likevel, bare med enda mer utgifter fordi de var nødt til å betale Finn.no for å få tilgang til arbeid som legges ut der. Anonymkode: dac80...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #18 Del Skrevet 27. november 2019 Han som leverer avisa her behersker på ingen måte norsk. Virker som en trivelig jobb egentlig, få kjøre litt rundt i fred og ro før verden våkner. Anonymkode: 85443...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. november 2019 #19 Del Skrevet 28. november 2019 På 26.10.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev: sjekka bring, de hadde ingen ledige jobber som sjåfør her eller nabofylkene. har førerkort klasse B. Det hadde virkelig endra livet mitt til det bedre om jeg unne fått en sjåførjobb der jeg kan kjøre alene Anonymkode: 7b2ba...e46 Ta C, CE, og D. Så tar du YSK og ADR (du kan sikkert drite i radioaktiv men tank er faens så nyttig). Hvis du klarer å skrive under på en kontrakt og komme på et intervju uten at klærne dine er på vranga får du jobb som yrkessjåfør. De er desperate. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå