Gjest LaLaLey Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Jeg epilerer leggene, og det går helt bra foran på leggen, men bak, så gjør det sååå vondt! Noen tips? Jeg har brukt det lenge, men smerteterskelen blir ikke høyere der :-(
Snabelsnuppa Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Jeg vet jo ikke hva du gjør før du epilerer, men det lønner seg i alle fall å gjøre det rett etter en dusj. Det myker opp både hud og hår, og iallefall jeg synes det går lettere da. Ellers kan du prøve å stamme huden rundt det området du epilerer med den andre hånda, det hjelper også litt. Håper det går bedre for deg etter hvert, ellers så får du bare finne frem barberhøvelen...!
smil Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Trodde ikke det var lurt å dusje først jeg. Det er vanskeligere å få tak i hårene når de er myke. Det kan hjelpe å avkjøle området som skal epileres først. Tror det blir mindre vondt for hver gang også, men er ikke sikker. Kan ikke huske at det har gjort vondt noen gang jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 . Ellers kan du prøve å stamme huden rundt det området du epilerer med den andre hånda' date=' det hjelper også litt.[/quote'] Det funker for meg i hvertfall, og jeg har IKKE høy smerteterskel akkurat!!
Scheherazade Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Jeg synes det gjør mest vondt dersom jeg gjør slik det står i bruksanvisningen, nemlig å føre epilatoren sakte oppover. Min 1337-triks er å ta noen kjappe tak med epilatoren først, det på en måte varmer opp området, pluss at det gjør ikke noe særlig vondt når du beveger den fort. Da forsvinner masse hår, slik at når jeg tar den sakte etterpå, er det slett ikke noe særlig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå