Gå til innhold

Oralsex - må man være nydusjet og nyfrisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen snakket mannen min og jeg om sex i en eller annen forbindelse, og han nevnte noe om at om det var opp til ham hadde jeg ikke vært nydusjet når han slikket meg. Han hadde heller sett at jeg ikke hadde dusjet siden "i forgårs" sa han. Jeg ble overrasket, for det er viktig for meg å føle meg ren og pen når han holder på der nede. Både fordi jeg lettere klarer å slappe av og nyte det da, men også for hans del. 

Personlig er jeg ganske avslappet med tanke på BJs. Jeg skal ikke late som at jeg ikke foretrekker at han er relativt nydusjet når jeg gir ham BJs, uten at det betyr at jeg bryr meg nevneverdig. Om han ikke hadde dusjet siden i forgårs hadde jeg nok lokket ham med i dusjen først. 😊 men det skal sies at vi har god hygiene begge to så dette har aldri vært noen issue. 

Jeg mistenker at de fleste er mer på "min side" her, men hva tenker dere angående hygiene og oralsex, nydusjet eller ikke? 

Anonymkode: 0821e...a31

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på 'din side' her. Jeg foretrekker at dama skyller seg først. Rett ut av dusjen funker med andre ord bra. Selvfølgelig skyller jeg meg også om dama ønsker det. :)

Samtidig vet jeg at mange har andre preferanser. En kompis fra russetida lot vær å barbere seg når dama hans nærmet seg mensen, da kunne han få blod i barten når han slikket henne! *Virkelig* ikke min greie men det understreker bare at folk er forskjellige. ;)

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, blaffen skrev:

Jeg er på 'din side' her. Jeg foretrekker at dama skyller seg først. Rett ut av dusjen funker med andre ord bra. Selvfølgelig skyller jeg meg også om dama ønsker det. :)

Samtidig vet jeg at mange har andre preferanser. En kompis fra russetida lot vær å barbere seg når dama hans nærmet seg mensen, da kunne han få blod i barten når han slikket henne! *Virkelig* ikke min greie men det understreker bare at folk er forskjellige. ;)

Aiaiai 😂 Ja, klart folk er forskjellige. Mannen min ga uttrykk for at mange mannfolk foretrakk av man ikke kom rett fra dusjen, og at det var blitt pratet litt om damers "over-renslighet" opp gjennom årene i vennegjengen hans. Jeg har inntrykk av at damer flest (menn også forsåvidt, har vel kun vært borti én jeg ikke tror brydde seg nevneverdig om hygiene generelt sett) forsøker å være så nydusjet som mulig før slikt, jeg vil jo tro at det gjenspeiler litt hva man selv foretrekker.  

Men hva vet vel jeg. Har vært sammen men mannen min i seks år uten å vite at han foretrakk ikke-nydusjet. 😂

• Liker 3
Skrevet

For min del elsker jeg at det både smaker og lukter fitte.

Selvfølgelig skal begge to være komfortable, en dusj uten mye såpe kan være et bra kompromiss. 😜

• Liker 1
Skrevet

Nei ,dama skal ikke være nydusjet.  Da smaker det såpe og ikke deilig fitte. 

Finnes ikke noe bedre smak enn skikkelig fitte

• Liker 2
Skrevet

Så lenge man har dusjet den dagen er det som regel innafor for meg. 

• Liker 5
Skrevet

Syns det er greit at det smaker kjønn, men selvsagt sånn passe rent.

• Liker 2
Skrevet

Mannen min elsker at jeg ikke er helt rein, han er nok enig med mannen din om forgårs er fint. Jeg foretrekker nok å ha dusja samme dag sjøl, men er ikke like nøye når det gjelder bj, kan like at det smaker litt. 

Skrevet

Vi er nok begge på din side her hos oss, og tar gjerne en dusj før sex. Forgårs hadde ikke kommet på tale for noen av oss- verken å gi eller få oralsex.

Anonymkode: 025ae...405

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen snakket mannen min og jeg om sex i en eller annen forbindelse, og han nevnte noe om at om det var opp til ham hadde jeg ikke vært nydusjet når han slikket meg. Han hadde heller sett at jeg ikke hadde dusjet siden "i forgårs" sa han. Jeg ble overrasket, for det er viktig for meg å føle meg ren og pen når han holder på der nede. Både fordi jeg lettere klarer å slappe av og nyte det da, men også for hans del. 

Personlig er jeg ganske avslappet med tanke på BJs. Jeg skal ikke late som at jeg ikke foretrekker at han er relativt nydusjet når jeg gir ham BJs, uten at det betyr at jeg bryr meg nevneverdig. Om han ikke hadde dusjet siden i forgårs hadde jeg nok lokket ham med i dusjen først. 😊 men det skal sies at vi har god hygiene begge to så dette har aldri vært noen issue. 

Jeg mistenker at de fleste er mer på "min side" her, men hva tenker dere angående hygiene og oralsex, nydusjet eller ikke? 

Han liker vel at det smaker og lukter skikkelig da. Noe av smaken og lukten forsvinner jo når man er nydusjet.

Skrevet

Jeg er bifil og jeg tenner også på at kjønnet lukter litt mer strammere enn nøytral. 

Skrevet

Svaret på spørsmålet om "må man være nydusjet og nyfrisert" er: Nei.

For kort tid siden, var det en yngre kvinne her inne som stilte følgende spørsmål: «ville ikke gå ned på meg, sa det luktet.
«I går kveld var min sambo ute en tur, og til han kom inn igjen barberte jeg meg og dusjet. Når han kom inn ville jeg vi skulle ha oss en heftig runde, i og med at sexlivet vårt har dabbet av litt i det siste. Jeg førte hodet hans ned, så tok det 5 sek før han kom opp igjen. Vi rotet litt til,  så førte jeg det ned igjen, hvorpå han sa: jeg klarer ikke, det lukter sånn!»
svaret mitt var og er:
«Selvsagt skal det ikke lukte såpe og barberskum av deg der nede, men ordentlig dampende våt kåt fitte! Isteden for å barbere deg, la busken gro og juser den med en liten saks av og til. Gjør du det,   
samt å slutte med det som mange yngre kvinner gjør, nemlig  å vaske seg «bort», vil gutten din garantert be deg om å få slikke fitta di hver eneste dag.»

Mange av dere yngre kvinner er helt klart overrenslige. Eksempelvis, bortsett fra når dere har perioden deres, er det helt unødvendig å skifte truser vær dag. To til tre ganger i uken holder lenge. Også når det kommer til den daglige vasken er rennende vann og forsiktig bruk av en myk vaskeklut, mer enn tilstekkelig.         

• Liker 1
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Hvordan skal det kunne bli dåseduft i luften om alle er nydusja hele tida?

Skrevet
7 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Jeg er bifil og jeg tenner også på at kjønnet lukter litt mer strammere enn nøytral. 

Liker du det best med eller uten hår da?

Anonymkode: d8419...c4e

Skrevet

Liker god hygiene, men behøver ikke være nydusjet, har slikket henne etter telttur i flere dager, der morgenbad i fjellvann var eneste «vask».  Hadde ikke noe problem med det.

Skrevet

Mannen min er som mannen din, og jeg synes det er så deilig og befriende. Jeg slipper alt styret med å "forberede" sex. Jeg dusjer hver dag da, så sjelden han får uvasket fra "forigårs", men det har skjedd.

Anonymkode: cff21...68e

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det er viktig at hun er velstelt nedentil. Ønsker hun i tillegg å være nydusjet, og gullende ren, så er det fint. Det viktigste er at hun er komfortabel selv. 
Derimot, dersom det var opp til meg, ville jeg nok foretrukket ikke nydusjet. Det er opphissende når hun stoler på effekten av sine egne intime dufter, og utfordrer meg med å si vær så god!
Det ligger en slags primitiv og rampete kommunikasjon i dette, og vekker dyret i meg ;) (Får vel noen kvinner på nakken nå tenker jeg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...