Bolla Piggsvin Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Har det noen gang hendt dere at folk har gått tur med hunden sin løs så kommer den springende bort til dere og rett og slett pisser på dere?? Dette har hendt meg en del ganger nå og gud så lei jeg er av dårlig hunde oppdragelse... Og synes det er utrolig dumt av hunde eiere som har det problemet med hunden sin å ha den løs!!
Laina Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har aldri vært ute for at løse, ukjente hunder har gjort det. Men har vært borti et par unghunder som fulle av hormoner og markeringsbehov ikke helt har forstått sin plass her i verden... Og så husker jeg dalmatineren som mamma hadde for mange år siden. Han var etter velpremierte foreldre, og oppdretteren ønsket at han skulle stilles ut noen ganger for å se om han hadde arvet foreldrenes gode egenskaper. Det første valpeshowet han var på fikk han en eller annen "Best in"-bedømmelse. Han var en flott valp, må vite! Mamma var umåtelig stolt av den flotte hunden sin, helt til han takket dommeren med å tisse på benet hans. Dommeren tok det pent. Men mamma skammet seg lenge etterpå.
Cherie Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har opplevd at noen jeg kjenner hadde en hund som tisset på den nærmeste når det kom mange hunder rundt ham. Spes mange tisper. Han ble så gira og fra seg at han nok ikke visste hva den gjorde... men sånne hunder er ille... spess ikke de som ikke har noen unskyldning. typen ble pissa på av en ekkel rottis på hundehjørnet i frognerparken ... Uff alle skulle hatt tispe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå