Gå til innhold

Hva tenker damer om menn med dårlig skjeggvekst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om menn som nærmerer seg 30 og fortsatt ikke kan gro ordentlig skjegg? Er de lite maskuline? Havner de fort i vennesonen?

Anonymkode: b70f0...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ikke burde ha skjegg. Menn med tynt pistrete skjegg er ikke pent. 

Anonymkode: 9cf28...9cd

• Liker 15
Skrevet

Ganske mange folkegrupper som havner i vennesonen da gitt, skjeggvekst er forskjellig rundtom på planeten, også i Skandinavia.

Anonymkode: d620d...cf9

• Liker 3
Skrevet

Synes det bare er flott, liker ikke hårete menn. 

Anonymkode: 8b66e...bce

• Liker 7
Skrevet

Hurra for én mindre med hipsterskjegg!

Anonymkode: fd73a...15a

• Liker 19
Skrevet

Såfremt han ikke forsøker å gro skjegg er det helt fint. Er det derimot flekkete skjeggtuster her og der - ikkje bra. 

• Liker 4
Skrevet

Skjegg er ikke et must for meg. Og i hvert fall ikke menn med langt kleint skjegg. (Det ser kun bra ut på Kristoffer Hivju). Faktisk :Pforetrekker jeg menn uten. Jeg vil se ansiktet hans. Menn er naturlig maskuline og bare «svake» menn trenger skjegg for å supplere for et eller annet de mangler.

Anonymkode: 13f6a...5c0

Gjest LÅBFOS
Skrevet

Jeg synes ikke skjegg er så stas, så det går helt fint. 

Skrevet

Foretrekker menn uten skjeg og aller best er menn med lite hårvekst på kroppen generelt. Sterke og senete armer uten masse hår... Mmmm...

Anonymkode: 1d7b5...6dc

• Liker 3
Skrevet

Liker ikke skjegg, så kunne ikke brydd meg mindre. Og det er absolutt ikke mindre maskulint å ikke kunne gro ordentlig skjegg. 

Anonymkode: 89a93...ab7

• Liker 8
Skrevet

Foretrekker barbert ansikt, uansett om du kan gro skjegg eller ei. Det er ikke mindre maskulint om du ikke kan gro fullt skjegg. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke annet enn at de bør barbere seg, for pistrete eller ujevnt sjegg ser fort uflidd ut. Dog personlig liker jeg gjerne skjegg(ikke langt, men litt lengde på helskjegg), uten at en barbert mann er uaktuell. Og de fleste barberer seg jo så ingen vet jo åssen skjegget ditt vil se ut forutenom deg selv.

Anonymkode: e9a63...538

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best litt skjegg, type noen-dager-siden-sist. Men: da må det være fyldig. Om du ikke får det så er det mye bedre å glattbarbere seg. 

Anonymkode: efc63...c4a

Skrevet

Jeg liker ikke skjegg, så det passer meg utmerket med en mann som ikke kan gro det.

Anonymkode: c3813...798

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hva som får menn til å tro at kvinner tenner så voldsomt på skjegg? 

Anonymkode: 46e2c...960

• Liker 3
Skrevet

Kvinners hjerner sier nei til det, men dere vagina svømmer og blodet bruser av skjegg. 

Skrevet

Jeg elsker et skikkelig fint, fyldig skjegg, så for meg hadde det faktisk vært ganske problematisk. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym27 skrev:

Kvinners hjerner sier nei til det, men dere vagina svømmer og blodet bruser av skjegg. 

ehh, nei 🙄

Anonymkode: 46e2c...960

• Liker 3
  • 1 år senere...
Skrevet

Ikke hør på disse her. Nesten alle menn kan og bør få gro skjegg. Også de med dårlig skjeggvekst. Og man vet ikke hvordan potensialet er før man har latt det gro i 3 måneder minst. Dessuten vil skjeggvekst utvikle seg i 30-årene og til og med 40-årene, så ikke vits å gi opp.

Det gjelder også å finne riktig stil og fasong som passer. Johnny Depp har feks pistrete skjegg, men han har anlagt en stil som passer ham. Har ikke hørt mange damer klage over utseendet hans.

AnonymBruker
Skrevet

Skjenker det ærlig talt ikke en eneste tanke.

Hvorfor skulle jeg?

Anonymkode: 6bdbf...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...