Gå til innhold

En mann som ikke har hatt sex på 3 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 10/25/2019 at 8:24 PM, AnonymBruker said:

Når ble det sosialt uakseptabelt å ikke ha tilfeldig sex? 

Anonymkode: aa1ae...b62

Dette.

M38 her. Jeg har sex i forhold. Mellom forhold har jeg ikke sex, men bruker tiden på andre ting.

I forhold har jeg sex hver dag, eller oftere. Jeg vet hva jeg vil ha, og prioriterer å få det.

Anonymkode: 4f940...461

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva skal en si? Jeg skjønner ikke hvorfor du ser på det som merkelig? Kan du begrunne det litt mer?

Jeg er selv 30 år og er kresen på hvem som jeg ligger med. Er ikke interessert i å hoppe på hva som helst. Jeg må føle noe, kjenne det kile i magen. Har 5,5 år uten sex nå. 

Anonymkode: 0e9f8...bf8

Skrevet

Herrefred. Det ble bekymring og tolkninger der og...

Kan ikke dere kvinner komme sammen i en slags kongress og bli enige om et par ting:

- hvor mange partnere skal en mann ha hatt, og hvor stort avvik som er akseptabelt.

- hvor lange singelperoider som er akseptable, og hvor mye/ lite sex som skal være i slike perioder.

- hvor lenge man skal, og hvor lenge man kan gå uten sex.

For det blir visst feil uansett.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, draug 75 skrev:

Kan ikke dere kvinner komme sammen i en slags kongress og bli enige om et par ting:

- hvor mange partnere skal en mann ha hatt, og hvor stort avvik som er akseptabelt.

- hvor lange singelperoider som er akseptable, og hvor mye/ lite sex som skal være i slike perioder.

Nei. Kan ikke noen av dere menn forstå at kvinner er forskjellige, og at vi som individer ikke står for det summen av kvinner overalt står for? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Skriblerinna skrev:

Kan ikke noen av dere menn forstå at kvinner er forskjellige

OK. Skal menn først forstå at kvinner er forskjellige, og så skal kvinner forstå og akseptere at menn er forskjellige, eller skal kvinner først forstå at menn er forskjellige, og så skal menn forstå og akseptere at kvinner er forskjellige. Noen må begynne, og den andre må følge opp.

Konkret, i dette tilfellet her: Jeg hadde et par tørre perioder i tjueårene: sex rett før jeg ble tjuetre, så noen ganger et par ukers tid etter at jeg var blitt tjuefem. Så gikk det halvannet år igjen. Det er sammenliknbart med kasuset til trådstarteren. Ytre sett, men mine grunner for at det var som det var kan være helt andre grunner enn kasuset sine grunner. Så noen forklaring får trådstarteren ikke med mindre hun spør kasuset.

Skrevet
På ‎25‎.‎10‎.‎2019 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en mann nå som fortalte meg at han ikke har hatt sex på 3 år. Han ser over gjennomsnittet bra ut, og han trener mye og har i mine øyne ( og sikkert de fleste andre også) en helt perfekt kropp. Men jeg må si at jeg synes det er veldig rart at han ikke har hatt sex på så lenge... er ganske sikker på at han kunne ha fått hvem han ville også. Hadde dere tenkt noe over det?/ synes at det var merkelig? 

Jeezus christ, det trenger ikke være noe galt fordi man tar seg en lengre pause fra damer. Det er ikke rart at enkelte damer er single konstant, er det ikke en feil med personen, så skal dere begynne å lete etter feil...

Anonymkode: b4b8c...58a

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, draug 75 skrev:

OK. Skal menn først forstå at kvinner er forskjellige, og så skal kvinner forstå og akseptere at menn er forskjellige, eller skal kvinner først forstå at menn er forskjellige, og så skal menn forstå og akseptere at kvinner er forskjellige. Noen må begynne, og den andre må følge opp.

Konkret, i dette tilfellet her: Jeg hadde et par tørre perioder i tjueårene: sex rett før jeg ble tjuetre, så noen ganger et par ukers tid etter at jeg var blitt tjuefem. Så gikk det halvannet år igjen. Det er sammenliknbart med kasuset til trådstarteren. Ytre sett, men mine grunner for at det var som det var kan være helt andre grunner enn kasuset sine grunner. Så noen forklaring får trådstarteren ikke med mindre hun spør kasuset.

Hva med at alle bare får dette inn samtidig? Det at de underliggende stereotypiske forestillingene om menn som roboter med sex på hjernen kommer fram fra enkelte i denne tråden, trenger jo ikke gjøre at man synker til samme nivå selv, vel 😊

Skrevet
På 25.10.2019 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Den tanken streifet meg også 😱 eller at han bare ikke er så veldig seksuell av seg.. og det er jo heller ikke så bra. 

Anonymkode: af37b...bc9

Har tanken streifet deg at han kanskje venter på den riktige personen å ha sex med? Eller er det et helt utenkelig personlighetstrekk ved en mann?

Skrevet

Kresen, og ikke interessert i ONS.

Dette her er faktisk ikke så uvanlig. Synes det som er rart her, er at folk reagerer på dette...

Jeg sitter MYE HELLER hjemme med høyrehånda enn å finne meg et random ligg på byen. ONS er ikke verdt det, rett og slett. Har bare sex når jeg er i forhold, og kjenner mange som har det på samme måten.

Anonymkode: 12745...fd0

Skrevet

Jeg er dame, og har av ulike grunner ikke hatt sex på kanskje rundt 6-7 år. 

Anonymkode: f6dac...54e

Skrevet
På 28.10.2019 den 8.09, draug 75 skrev:

Det er klart. Ulike kvinner har ulike preferanser, på samme måte som menn har ulike preferanser. Jeg skjønner ikke at det skulle være noe overraskelse for deg, for det er jo ganske innlysende.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart. Ulike kvinner har ulike preferanser, på samme måte som menn har ulike preferanser. Jeg skjønner ikke at det skulle være noe overraskelse for deg, for det er jo ganske innlysende.

Som jeg oppklarte hjertesukket et stykke opp: Hvis ts skal finne ut hvorfor det er slik, må hun faktisk spørre han. Poenget er at det ligger i kortene at hun lurer på noe i retning av: "hvordan har han klart det? hvorfor vil ingen andre ha han? hva er det jeg overser?" når det i virkeligheten kan være helt andre ting som spiler inn, som f.eks: han ligger ikke rundt av prinsipp, han reiser mye i jobb og er ikke lenge nok på et sted til at han treffer nok kvinner, han kan ikke sjekke og må dermed stole på å bli likt av noen han treffer i daglige gjøremål, han har vært syk. Men når alt skal overanalyseres, og finnes ut hva er galt osv..., og det underliggende premisset er faktisk at menn, som skriblerinna skriver er:

På 28.10.2019 den 15.14, Skriblerinna skrev:

roboter med sex på hjernen kommer fram fra enkelte i denne tråden, trenger jo ikke gjøre at man synker til samme nivå selv, vel

- og til skriblerinna, jeg er ikke bedre enn andre mennesker, og jeg er lei av liksom å skulle være det.

Skrevet
1 minutt siden, draug 75 skrev:

- og til skriblerinna, jeg er ikke bedre enn andre mennesker, og jeg er lei av liksom å skulle være det.

Hehe, det er helt i orden! 😗 og vi er jo egentlig enige...

Skrevet
På 27.10.2019 den 19.19, Duftavsommerregn skrev:

Det er ganske mange som har noe som heter moral, som ikke ligger rundt og i alle fall ikke ligger med andre de ikke har dype følelser for. Dette er faktisk en sterk moralsk karakter! Som mange i dag ikke vet å verdsette, når man ser på svarene i denne tråden så igjen kjenner mange ikke denne dyden en gang. Var selv lenge uten sex etter et veldig langt forhold. Fordi jeg ikke ville  ha dette med noen jeg ikke har følelser for og kan binde meg til. Da er det verdt å vente på den rette, og ikke minst bli ferdig med det forholdet man har hatt over mange mange år.

Hva har moral med saken å gjøre? Jeg (M47) gikk selv uten sex i fem år (når jeg var 20-25), det var fordi jeg var singel i den perioden og tilfeldig sex ikke gir meg noe som helst (prøvde et par ganger). Men det er da bare min preferanse, hvordan jeg er. Det gjør meg ikke til en mer moralsk person enn andre på noen som helst måte.

Anonymkode: fd602...e0e

Skrevet

Pøh... jeg var singel i tre år fra jeg fylte 30. Hadde ikke sex på de tre årene og brydde meg ikke om det heller. Tilfeldig sex gir meg ingenting men sex i et forhold kan jeg knapt få nokk av.

Jada, jeg ser bra ut, jeg hadde flere tilbud og følte meg attraktiv men jeg er kresen.. 

Anonymkode: 71f6a...b70

Skrevet
On 10/26/2019 at 1:47 AM, Doge said:

Menn blir stadig kritisert for å "ligge med hvem som helst", men når dere finner en som ikke gjør det så er det også galt? Er det virkelig helt utenkelig at ikke alle menn er sluts

For å være helt ærlig-ja..Jeg tenker at 99% menn griper mulighet for når den finnes.

Anonymkode: ebb90...d4e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har moral med saken å gjøre? Jeg (M47) gikk selv uten sex i fem år (når jeg var 20-25), det var fordi jeg var singel i den perioden og tilfeldig sex ikke gir meg noe som helst (prøvde et par ganger). Men det er da bare min preferanse, hvordan jeg er. Det gjør meg ikke til en mer moralsk person enn andre på noen som helst måte.

Det har alt å gjøre med akkurat det, hva preferanser du faktisk har. Så om du er en bedre moralsk person eller ikke avgjør jo moralkodeksen du følger og om den betyr noe for deg og samfunnet rundt deg. Det var akkurat dette jeg mente. Sex er for meg noe som hører et dypt nært forhold til,noe annet er uaktuelt. Og slik kan det være for TS sin nye flamme også. Men mange forstår ikke dette, og tror at det ligger mange andre rare grunner bak. I stedet for å sette pris på at man faktisk er valgt ut som den ene spesielle som viser sine følelser og kjærlighet til akkurat deg, og ikke fremstår som en feltmadrass.

Skrevet

Du burde være glad for at du har fått deg en såpass ordetlig mann som har mye selv kontroll og mesterer sine følelser og fristelser. Det betyr ikke at han ikke er flink i deres forhold. Men i mine tanker så har en slik mann mye mer selv kontroll og mindre sjangse for utroskap og slikt som de fleste menn kan ha pga fristelser. Voksen menneske.

Anonymkode: c5da5...b15

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig-ja..Jeg tenker at 99% menn griper mulighet for når den finnes.

For meg kunne den peneste damen i verden kommet rett frem og tilbudt sex :) Jeg hadde avvist henne galant. Fordi troskap er noe jeg setter like høyt som livet mitt nå, og et prinsipp jeg aldri kommer til bryte. Joda er forhold kan ta slutt, men da skal det avsluttes på en skikkelig og ærlig måte og aldri med utroskap, uærlighet og svik. Dessuten sex uten følelser og nærhet er vanvittig oppskrytt.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: ebb90...d4e

Og kvinnfolk ligger rundt og anmelder alle de angrer på.. det er også pisspreik!

Anonymkode: 71f6a...b70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...