AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Har vært av og på, mest på, seksualforumet på KG i høst. Ser av visninger pr. tråd at det er ganske mange mennesker innom, men stusser på visse tendenser. Majoriteten av de som entrer manesjen, anonyme eller med alias, kan virke som utpregede selvsentrerte individualister med egne behov som styrende. F.eks er svaret på problem i forholdet ofte å kvitte seg med partneren og finne en ny. Betyr ikke forhold og følelser noen ting lengre? Er det bare et tidsfordriv? En annen ting som kommer ganske tydelig frem er en utpreget mannsforakt blant mange av kvinnene. Leste en tråd som gikk for en tid tilbake; «Er vi flere kvinner som overhodet ikke har lyst å ha sex med menn?». Har aldri sett maken til jubel og «likes» hver gang en kvinne gjorde det klart at menn var fullstendig ubrukelige og bortkastet tid. Blir litt skuffet og lei meg på menneskehetens veiene. Mann-litt over femti Anonymkode: 008a5...6a8 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Vel: kanskje du skal prøve å utvide horisonten din med bruke flere underforum enn seksualforumet da. Anonymkode: 65418...9f9 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel: kanskje du skal prøve å utvide horisonten din med bruke flere underforum enn seksualforumet da. Anonymkode: 65418...9f9 Det har du sikkert rett i, men nå var det helst dette forumet jeg tenkte på; burde sikkert ha spesifisert det i headingen TS Anonymkode: 008a5...6a8 1
OnFire Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Dette er forsåvidt et samlested for bitre kvinner som "hater" menn, i større grad enn ellers i samfunnet, så bør ikke overraske deg at slike innlegg får mange "likes". Kjønnskamp er ganske barnslig, men utbredt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Hvis du leser litt her inne så finner du mange innlegg med mye kvinneforakt og kvinnehat også. Mer av det enn motsatt. Anonymkode: 9fba5...ba9 5
visp Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært av og på, mest på, seksualforumet på KG i høst. Ser av visninger pr. tråd at det er ganske mange mennesker innom, men stusser på visse tendenser. Majoriteten av de som entrer manesjen, anonyme eller med alias, kan virke som utpregede selvsentrerte individualister med egne behov som styrende. F.eks er svaret på problem i forholdet ofte å kvitte seg med partneren og finne en ny. Betyr ikke forhold og følelser noen ting lengre? Er det bare et tidsfordriv? En annen ting som kommer ganske tydelig frem er en utpreget mannsforakt blant mange av kvinnene. Leste en tråd som gikk for en tid tilbake; «Er vi flere kvinner som overhodet ikke har lyst å ha sex med menn?». Har aldri sett maken til jubel og «likes» hver gang en kvinne gjorde det klart at menn var fullstendig ubrukelige og bortkastet tid. Blir litt skuffet og lei meg på menneskehetens veiene. Mann-litt over femti Anonymkode: 008a5...6a8 Rådet om å kvitte seg med partner kommer vel stort sett der hvor den ene parten svikter den andre på utilgivelig vis. Den tråden du nevner har jeg fulgt litt med i og det er lyser jo lang vei at veldig mange av svarene der er bitterhet som finner vei gjennom tastaturet. Det drypper edder og galle fra mange av innleggene der. Selve navnet på tråden tiltrekker seg jo folk som kanskje ikke har hatt det så bra med det andre kjønn. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 De fleste anonyme eller med alias??? Vel, det er alle det. Anonymkode: 42850...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 Har kommentert noe av det samme på en annen tråd om menn som kjøper sex, men den traff vel en nerve iom at den aldri ble kommentert. Skulle tro den i det minste provoserte. Veldig enig med trådstart. Her er innlegget jeg skrev. Jeg er selvsagt mann. -- Det kommer greit frem i en annen tråd her hvordan mange kvinner tenker om sex med menn - se; "Vi som overhode ikke har behov for sex......." Videre er det et faktum at undersøkelser viser at menn ønsker mer sex i forhold enn kvinner. Det gjennomgående i forumet her er at mannen maser om kinky sex kvinnene ikke vil være med på (foruten noen få) Det er grunn til å tro at kvinner som ikke er så interessert i sex sjelden oppsøker et forum for å skrive om noe de ikke er interresert i. Det vi ser her i forumet er trolig bare toppen av isfjellet. Kvinner er ennå mindre opptatt av sex enn det som fremgår her. Kvinners seksualitet blir ofte sett på som noe yndig og flott. Menns seksualitet er stort sett ekkel og grisete, og man ser for seg en ekkel udusjet overvektig mann i tresko. Vel, det finnes kvinnelige utgaver av disse mennene også. I tillegg er det forskningsrapporter som peker på at et svært viktig element i kvinners "mating strategies" er å angripe og snakke ned andre kvinner som kan være konkurrenter. Dette ser man i denne tråden - hvor prostitusjon blir nedsnakket. Dette kan arte seg på andre måter i samfunnet. Et eksempel kan være at en atraktiv nytilsatt kvinne på en arbeidsplass som bommer litt på kleskodeks og stiller opp i utfordende klær trolig vil bli nedsnakket av sine kvinnelige kollger. Hun ses på som en konkurrent. I det hele tatt er kvinner som byr seg frem en svært farlig konkurrent da hun har noe mannen vil ha. I tillegg har vi menn til dels ansvar for kvinners nytelse, selvbilde og orgasmen. Dette arter seg ved at f.eks. flere one night stand etter hverandre som begge har lyst til, vil ofte kvinnen av en årsak "føle seg brukt". En følelse som ikke har rot i virkeligheten, men en tanke som starter i kvinnens hode. Mye av årsaken til dette er at mange kvinner ubevisst går gjennom livet på let etter situasjoner man kan trekke fra eget selvbilde. Se alle krenkede bloggende kvinner. Vi menn tenker ikke sånn. Vi føler oss ikke "brukt" etter å ha knullet 4 forskjellige damer på 2 mnd. Også er det orgasmen da. De fleste normale menn føler et dypt ansvar for kvinnens orgasme. Vi vet jo at dere sliter med tenning, selvbilde og å nå klimaks. Vi kan lese og vet hva mange av dere sliter med og føler ansvar for at dere også skal ha det godt. Når kvinnen ikke når klimaks er vi som regel "dårlige elskere". 30% eller noe sånt av dere klarer ikke få orgasme hver gang UANSETT, men det blir vårt ansvar. Oftest er det slik at vi menn i vår enfoldighet tror at den seksualiteten dere viser de første 2 årene i forholdet er slik vi tror livet vårt vil bli. For senere å oppdage at sexlivet sakte blir borte og når lang tid har gått har kvinnen funnet ut at sex egentlig er ekkelt. Til de kvinner som synes det er rart menn kjøper sex: Vil du bidra til en bedre verden, må dere få horene til slutte å selge seg og utnytte sårbare menn!!! Anonymkode: 444fd...024 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kommentert noe av det samme på en annen tråd om menn som kjøper sex, men den traff vel en nerve iom at den aldri ble kommentert. Skulle tro den i det minste provoserte. Veldig enig med trådstart. Her er innlegget jeg skrev. Jeg er selvsagt mann. -- Det kommer greit frem i en annen tråd her hvordan mange kvinner tenker om sex med menn - se; "Vi som overhode ikke har behov for sex......." Videre er det et faktum at undersøkelser viser at menn ønsker mer sex i forhold enn kvinner. Det gjennomgående i forumet her er at mannen maser om kinky sex kvinnene ikke vil være med på (foruten noen få) Det er grunn til å tro at kvinner som ikke er så interessert i sex sjelden oppsøker et forum for å skrive om noe de ikke er interresert i. Det vi ser her i forumet er trolig bare toppen av isfjellet. Kvinner er ennå mindre opptatt av sex enn det som fremgår her. Kvinners seksualitet blir ofte sett på som noe yndig og flott. Menns seksualitet er stort sett ekkel og grisete, og man ser for seg en ekkel udusjet overvektig mann i tresko. Vel, det finnes kvinnelige utgaver av disse mennene også. I tillegg er det forskningsrapporter som peker på at et svært viktig element i kvinners "mating strategies" er å angripe og snakke ned andre kvinner som kan være konkurrenter. Dette ser man i denne tråden - hvor prostitusjon blir nedsnakket. Dette kan arte seg på andre måter i samfunnet. Et eksempel kan være at en atraktiv nytilsatt kvinne på en arbeidsplass som bommer litt på kleskodeks og stiller opp i utfordende klær trolig vil bli nedsnakket av sine kvinnelige kollger. Hun ses på som en konkurrent. I det hele tatt er kvinner som byr seg frem en svært farlig konkurrent da hun har noe mannen vil ha. I tillegg har vi menn til dels ansvar for kvinners nytelse, selvbilde og orgasmen. Dette arter seg ved at f.eks. flere one night stand etter hverandre som begge har lyst til, vil ofte kvinnen av en årsak "føle seg brukt". En følelse som ikke har rot i virkeligheten, men en tanke som starter i kvinnens hode. Mye av årsaken til dette er at mange kvinner ubevisst går gjennom livet på let etter situasjoner man kan trekke fra eget selvbilde. Se alle krenkede bloggende kvinner. Vi menn tenker ikke sånn. Vi føler oss ikke "brukt" etter å ha knullet 4 forskjellige damer på 2 mnd. Også er det orgasmen da. De fleste normale menn føler et dypt ansvar for kvinnens orgasme. Vi vet jo at dere sliter med tenning, selvbilde og å nå klimaks. Vi kan lese og vet hva mange av dere sliter med og føler ansvar for at dere også skal ha det godt. Når kvinnen ikke når klimaks er vi som regel "dårlige elskere". 30% eller noe sånt av dere klarer ikke få orgasme hver gang UANSETT, men det blir vårt ansvar. Oftest er det slik at vi menn i vår enfoldighet tror at den seksualiteten dere viser de første 2 årene i forholdet er slik vi tror livet vårt vil bli. For senere å oppdage at sexlivet sakte blir borte og når lang tid har gått har kvinnen funnet ut at sex egentlig er ekkelt. Til de kvinner som synes det er rart menn kjøper sex: Vil du bidra til en bedre verden, må dere få horene til slutte å selge seg og utnytte sårbare menn!!! Anonymkode: 444fd...024 Synd å si det, men du treffer godt med min oppfatning. Jeg pleier også og si at sex er et Introduksjonstilbud i et nytt forhold. Blir glad når det fra tid til annen er kvinner her inne som faktisk ønsker et livslangt sexliv med partneren sin, og blir irritert når jeg hører om menn som ikke er interessert. Til dere: ta dere sammen, dere har en flott kone som vil ha dere! Mannfolk flest kan ikke velge sex på samme måte som kvinner. Lever selv i et sexløst forhold. TS Anonymkode: 008a5...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #10 Skrevet 26. oktober 2019 Likestillingen har ikke gått for langt, men dyrkingen av kvinnelige kvaliteter som kommer til feil anvendelse er gått for langt. Det er for sent å gjøre noe med dagens kvinner, men er du far, og får en datter har man en påvirkningsmulighet. F.eks. er den kvinnelige mestringsstrategien for å unngå kroppspress, og få andre med flotte kropper til å kle på seg, samt snakke ned de som kler av seg. Det har gått så langt at det nå ikke er lov for kvinner å vise magen på SATS pga kroppspress. Det betyr altså at en flott ung kvinne med slank mage må dekke den til, så hun feite rugga som trener ved siden av ikke skal få vonde følelser av egen kropp. Den mannelige strategien for å motstå noe sånt er jo at tjukka slanker seg og løftter mer for å se bedre ut eller holder kjeft. Folk må faen meg ta ansvar for egen kropp. Ordningen på SATS og alle andre ting som skal tilrettelegges for kvinner gjør de jo til bortskjemte barn som ikke evner å stå opp for seg selv. Når slik svakhet dyrkes i samfunnet fører det til at det blir rom for å sutre i all offentlighet. De vet det kanskje ikke selv, men sutring over menn skaper dårlug livskvalitet for en selv også. Det var dagens sutring fra en mann 🙂 ps. Mht den dårlige sædkvaliteten blandt menn er det bare noen få tiår til vi blir VELDIG populære. Det blir kamp om menn med sæd i røret. Spiller unge menn kortene riktig avslører man ikke hvem som har og ikke har. Da blir det en beta på alle sammen 🙂 Anonymkode: 444fd...024
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #11 Skrevet 26. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for sent å gjøre noe med dagens kvinner, men er du far, og får en datter har man en påvirkningsmulighet. Har du en datter og tenkt å oppfordre henne til å gå med magen bar på SATS? Anonymkode: c5c30...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #12 Skrevet 26. oktober 2019 Nei, men hadde jeg hatt en datter vil jeg ikke ha noen mening om hvordan man skal kle seg. Jeg ville nok ha fortalt henne om livets realiteter som omfatter at en må må forholde seg til verden uten for stor forventning om at hun alltid blir hensyntatt og at en må stå opp for seg selv. Så spørs det jo om dattera er overvektig eller ikke. Hva tenkte du på med din kommentar? Noe mer du lurer på? Anonymkode: 444fd...024 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #13 Skrevet 26. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men hadde jeg hatt en datter vil jeg ikke ha noen mening om hvordan man skal kle seg. Jeg ville nok ha fortalt henne om livets realiteter som omfatter at en må må forholde seg til verden uten for stor forventning om at hun alltid blir hensyntatt og at en må stå opp for seg selv. Så spørs det jo om dattera er overvektig eller ikke. Hva tenkte du på med din kommentar? Noe mer du lurer på? Anonymkode: 444fd...024 Nja. Jeg er på en måte enig i prinsippene dine. Synes bare du hadde noen helt merkelige eksempler. F.eks. å sammenligne «det å slanke seg» eller «det å tåle at andre har bar mage» med «det å stå opp for seg selv». Jeg kommer selv fra en familie med sunt syn på kropp, hvor vi lærte å ta eget ansvar. Jeg som kvinne er i stand til å stå opp for meg selv. Men resultatet av det er jo at jeg ikke driver og henger på treningssenter i det hele tatt, og i hvert fall ikke er interessert i menn som gjør det. Jeg ser i stedet på alle de som henger på treningssentre - både menn og kvinner - som undertrykte slaver av et samfunn som setter høye krav til kropp. Det å stå opp for seg selv, i min verden, er å si takk og farvel til å måtte gjøre alt det andre forventer at man skal, som f.eks. å være muskuløs eller å flashe hud, eller på annen måte spille på sex. Kan nevne at jeg er en av de kvinnene som ser ønsker ‘livslangt sexliv med partneren’ som trådstarter beskrev det. Min mening er at det oppnår man IKKE med muskler eller bar mage. Snarere vil jeg si at man MOTVIRKER et langt sexliv ved å ha fokuset på de overfladiske tingene. Det var noen en gang som sa at seksualiseringen i samfunnet er det som ødelegger sex på privaten. Man er utslitt av alt man ikke rekker, innen man kommer hjem til sin mann. Jeg tror det er veldig sant. Anonymkode: c5c30...1ab 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #14 Skrevet 26. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan nevne at jeg er en av de kvinnene som ser ønsker ‘livslangt sexliv med partneren’ som trådstarter beskrev det «at jeg er en av de kvinnene som selv ønsker ‘livslangt sexliv» skulle det stå. Uansett, mitt poeng er at menn må klare å se hvordan kvinner rundt de har det, og tørre å stå opp mot det ekstreme presset de er utsatt for, hvis de ønsker å ha et godt sexliv. Jeg mener på ingen måte at sex er bare opp til mannen. Man kan godt stille som krav til en kvinne at hvis hun ikke er opptatt av sex, så er man heller ikke interessert. Men det er forskjell på hvem de mest attraktive kvinnene - altså de som tar ansvar for seg selv - foretrekker å satse på. Selv elsker jeg en mann som har forståelse hvor hvordan det er å være menneske i våre dager. Som har forståelse av hvordan det påvirker lysten. Anonymkode: c5c30...1ab 3
Gjest ByeByeLove Skrevet 26. oktober 2019 #15 Skrevet 26. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Synd å si det, men du treffer godt med min oppfatning. Jeg pleier også og si at sex er et Introduksjonstilbud i et nytt forhold. Blir glad når det fra tid til annen er kvinner her inne som faktisk ønsker et livslangt sexliv med partneren sin, og blir irritert når jeg hører om menn som ikke er interessert. Til dere: ta dere sammen, dere har en flott kone som vil ha dere! Mannfolk flest kan ikke velge sex på samme måte som kvinner. Lever selv i et sexløst forhold. TS Anonymkode: 008a5...6a8 Men kjære deg ...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #16 Skrevet 26. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinners seksualitet blir ofte sett på som noe yndig og flott. Menns seksualitet er stort sett ekkel og grisete, og man ser for seg en ekkel udusjet overvektig mann i tresko. Jeg mener det må være lov for kvinner å tenne på ekle overvektige menn i tresko. (De kan godt være nydusjet da.) På samme måte som det må være lov for menn å tenne på det som er yndig og flott. Kravene om at menn og kvinner må tenne på det motsatte av det de gjør, i likestillingens navn, blir bare helt feil for meg. Man kan ikke ta politikk med seg i senga. Nakne og halvnakne, muskuløse treningssenter-fyrer, er og blir altfor feminint for min smak. At enkelte unge kvinner tror at det er stas, handler nok mest om at det er det mediene forteller de. Men hvis du leser de hemmelige fantasiene deres, derimot, så vil du se at det er helt andre ting de drømmer om! Der er ofte mennene stygge og feite og desperate. Jeg tror ikke man får et godt sexliv hvis man skal ignorere hva folk FAKTISK tenner på. Anonymkode: c5c30...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #17 Skrevet 26. oktober 2019 4 minutter siden, Kognosøren skrev: Men kjære deg ... Det er jo sant da! Det gjelder både menn og kvinner som vegrer seg for sex, og som likevel forventer at en partner skal stille opp for de i tykt og tynt. Anonymkode: c5c30...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #18 Skrevet 26. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis du leser de hemmelige fantasiene deres, derimot, så vil du se at det er helt andre ting de drømmer om! Der er ofte mennene stygge og feite og desperate. Hvor har du lest om sånne fantasier? Anonymkode: 32a03...1a3 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #19 Skrevet 26. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du lest om sånne fantasier? Anonymkode: 32a03...1a3 Her inne faktisk. Bare å søke på tabufantasier eller hemmelige fantasier eller hva det nå skal være. I tillegg er jeg kvinne, med en kropp heg kjenner til hvordan fungerer, så jeg vet jo at det er det som er ekvivalenten til menns drøm om skjønnhet og uskyld. Han behøver ikke å være stygg og feit. Men les inne på samlivsforumet, så ser du hvilke mannstyper kvinner trekkes mot. Det er ikke den skjønne snille kjekkasen. Det er han som det er trøbbel med, som nedverdiger og ydmyker henne. På samme måte som mange menn stadig søker yngre kvinner som kjæreste. Men det man tenner på fungerer oftest ikke like godt å leve sammen med. Hadde man klart å skille mellom hva man tenner på og hva man har et godt liv sammen med - og heller kombinert dette - så ville man i større grad klare å få til et godt samliv. Mener jeg. Anonymkode: c5c30...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #20 Skrevet 26. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener det må være lov for kvinner å tenne på ekle overvektige menn i tresko. (De kan godt være nydusjet da.) På samme måte som det må være lov for menn å tenne på det som er yndig og flott. Kravene om at menn og kvinner må tenne på det motsatte av det de gjør, i likestillingens navn, blir bare helt feil for meg. Man kan ikke ta politikk med seg i senga. Nakne og halvnakne, muskuløse treningssenter-fyrer, er og blir altfor feminint for min smak. At enkelte unge kvinner tror at det er stas, handler nok mest om at det er det mediene forteller de. Men hvis du leser de hemmelige fantasiene deres, derimot, så vil du se at det er helt andre ting de drømmer om! Der er ofte mennene stygge og feite og desperate. Jeg tror ikke man får et godt sexliv hvis man skal ignorere hva folk FAKTISK tenner på. Anonymkode: c5c30...1ab Sorry, litt for mye fokus på dette med kropp, årsaken var at det er en debatt mht treningsklær for tiden iom at SATs har innført krav om tildekking av mage for å beskytte kvinner mht kroppspress. Mitt poeng er at kvinner er så sårbare for press og er så opptatt av hva som som forventes av dem. Kvinner kommer i alle utgaver, men de fleste tenderer nok mot det jeg nevner. Så er det store spørsmålet om en kan forvente at verden rundt skal endre seg eller "lære" å leve i den. I et eksempel over her nevnes at kvinner lever under press. Den eneste som kan gjøre noe med presset er jo en selv. Hvis man prioriterer å leve opp til dette istedenfor å dra hjem til mannen å ha sex, vel så er vel sexen prioritet nummer 2 da. Det er vel ingen utenfor som tar den beslutningen. Anonymkode: 444fd...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå