AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg driver og utdanner meg som helsefagarbeider og kunne tenkt meg praksis på sykehus. Tar utdanningen som privatist (nettstudier) og har nå praksis i hjemmesykepleien. Er det noen som vet hvordan man går frem for og få praksis på sykehuset da man er privatist? Anonymkode: 44152...592
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Er du sikker på at det i det hele tatt er mulig for en helsefagarbeider å jobbe på sykehuset du ønsker? 🙂 Har vert mye innlagt på sykehus, og de ansatte presenterer seg (nesten) alltid med navn og tittel, har aldri opplevd å møte en eneste helsefagarbeider merkelig nok? Du har sikkert tenkt over dette selv, tenkte bare jeg skulle nevne det i tilefelle ikke. Anonymkode: ff7b0...b9e
Belima Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Datteren til en bekjent av meg er utdannet helsefagarbeider og fikk da hun var ferdig utdannet i år, 80% stilling på den avdelingen hun hadde vært i "lære".
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Du får sende mail til de sykehusene nærmeste deg og spørre. Slett ikke sikkert du får innpass, da de har mer enn nok med å finne plasser til de elevene/studentene de MÅ ta gjennom diverse samarbeidsavtaler. Alle sykehus har heller ikke helsefagarbeidere ansatt. Anonymkode: eacb2...3d4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg kjenner mange helsefagarbeidere som jobber på sykehus. Ts, du må bare ringe eller sende mail til det sykehuset du vil jobbe på og spørre😊 Anonymkode: 2e60f...c94
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 På 26.10.2019 den 8.15, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det i det hele tatt er mulig for en helsefagarbeider å jobbe på sykehuset du ønsker? 🙂 Har vert mye innlagt på sykehus, og de ansatte presenterer seg (nesten) alltid med navn og tittel, har aldri opplevd å møte en eneste helsefagarbeider merkelig nok? Du har sikkert tenkt over dette selv, tenkte bare jeg skulle nevne det i tilefelle ikke. Anonymkode: ff7b0...b9e Ja, det er jeg sikker på Jobber en del helsefagarbeidere på sykehuset her jeg bor, dem jobber på kirurgisk og medisinsk. Anonymkode: 44152...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå