Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og utdanner meg som helsefagarbeider   og kunne tenkt meg praksis på sykehus. Tar utdanningen som privatist (nettstudier) og har nå praksis i hjemmesykepleien. 
Er det noen som vet hvordan man går frem for og få praksis på sykehuset da man er privatist? 

Anonymkode: 44152...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det i det hele tatt er mulig for en helsefagarbeider å jobbe på sykehuset du ønsker? 🙂

Har vert mye innlagt på sykehus, og de ansatte presenterer seg (nesten) alltid med navn og tittel, har aldri opplevd å møte en eneste helsefagarbeider merkelig nok? 

Du har sikkert tenkt over dette selv, tenkte bare jeg skulle nevne det i tilefelle ikke. 

Anonymkode: ff7b0...b9e

Skrevet

Datteren til en bekjent av meg er utdannet helsefagarbeider og fikk da hun var ferdig utdannet i år, 80% stilling på den avdelingen hun hadde vært i "lære".

Skrevet

Du får sende mail til de sykehusene nærmeste deg og spørre. Slett ikke sikkert du får innpass, da de har mer enn nok med å finne plasser til de elevene/studentene de MÅ ta gjennom diverse samarbeidsavtaler. Alle sykehus har heller ikke helsefagarbeidere ansatt. 

Anonymkode: eacb2...3d4

Skrevet

Jeg kjenner mange helsefagarbeidere som jobber på sykehus.

Ts, du må bare ringe eller sende mail til det sykehuset du vil jobbe på og spørre😊

Anonymkode: 2e60f...c94

Skrevet
På 26.10.2019 den 8.15, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det i det hele tatt er mulig for en helsefagarbeider å jobbe på sykehuset du ønsker? 🙂

Har vert mye innlagt på sykehus, og de ansatte presenterer seg (nesten) alltid med navn og tittel, har aldri opplevd å møte en eneste helsefagarbeider merkelig nok? 

Du har sikkert tenkt over dette selv, tenkte bare jeg skulle nevne det i tilefelle ikke. 

Anonymkode: ff7b0...b9e

Ja, det er jeg sikker på :) Jobber en del helsefagarbeidere på sykehuset her jeg bor, dem jobber på kirurgisk og medisinsk. 

Anonymkode: 44152...592

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...