Gå til innhold

Bor gratis, null utgifter. Burde jeg avslutte arbeidet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobber i hele livet gjennom masse prosjekter og div arbeidsplasser. Nå har situasjon endret seg kraftig å jeg bor hos min Pappa, det er etter en økonomisk nedtur i livet. Har nå i 1 år jobbet dagen lang å har nå betalt ut ALT av gjeld! Men det året har vært helt jævlig psykisk, føler meg mobbet på jobb og sjefen bryr seg ikke. De ansatte har rottet seg mot meg og en annen, vi får bare arbeid de ikke ønsker feks: Sortere arkiver, rydde skap, boder, bære, også videre. 

Har akkurat samme stilling med liken lønn, men nå føler jeg meg fullstendig møkka lei. Søker på andre jobber men nå begynner det å gå på psyken!

Hva hadde dere gjort i min situasjon? 

Anonymkode: 31bd7...ae1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stått i det til jeg fant meg en annen jobb.

Anonymkode: c62d5...cf3

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke sagt opp før jeg hadde en annen jobb. Du har ingen utgifter og bor gratis, men likevel ser det ikke bra ut med hull på CVen, det er noe du må forklare for neste potensielle arbeidsgiver. Og tro meg, å ikke ha jobb å gå til kan slite på psyken, det også. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men skal du bare slutte å jobbe og bo hos faren din resten av livet? Skal du gå på Nav da?

Vi er mange som har jobber vi ikke akkurat roper hurra for, men jobbe må man bare.

Anonymkode: 6fb18...dcf

Skrevet

Å bo gratis hjemme er dessuten en gylden mulighet for å spare opp egenkapital. Dette er neppe en mulighet du får igjen. 

Skrevet

Søk på hva som helst av annet arbeid. Du kan evt søke om permisjon fra der du jobber nå.

Anonymkode: 0dba0...552

Skrevet

Du begynner å søke etter ny jobb og når du har fått en så slutter du. 

Nå er du i den posisjonen at du kan spare opp en solid sum egenkapital og en buffer. Bruk denne muligheten godt!

Anonymkode: a3e18...901

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...