Bolla Piggsvin Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som har erfaringer med Daktar 400mg stikkpiller? Jeg har nå gått på penicilin og fått kraftig sopp infeksjon. Fikk disse av lege og har nå brukt de en natt, og lurer på hvordan andres erfaringer med hvordan disse virker? Jeg fikk skikkelig kløe av de og svie... Det sto i pakningsvedlegget at dette kunne skje. Men lurer på om jeg ikke tåler de. Vil gjerne høre med andre som har brukt dette om hvordan dere har hatt dette før jeg funderer på å fortsette med de eller slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Piggsvin Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det virkelig ingen som vet noe om dette?? Litt desperat her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har prøvd det meste av soppdrepende medisiner.. Har hatt problemer i mange år med soppinfeksjoner. Ja, det kan nok stemme at det svir og klør litt av Daktar. Mener jeg har opplevd det samme de 4-5 gangene jeg har brukt Daktar.. Resultatet av behandlingen finner du ut av noen dager etter behandlingen. Har du prøvd Canesten? Ikke bare de stikkpillene, men kremen som ligger inni en innføringshylse, sånn at du får kremen inn liksom.. Den er kraftig og gjør virkelig susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 hvis det ikke svir for mye, bør du bruke kuren ut på de tre vagitoriene du har fått. Antagelig svir den første mye pga sårheten du allerede har fått av soppinfeksjonen. Skulle du trenge en antibiotikakur senere, bør du vurdere forebyggende vaginalkapsler med melkesyrebakterier samtidig med antibiotikaen, Spør på apoteket når du henter medisinen. God bedring :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå