Gå til innhold

Dårlig selvtillit, skjuler nipplene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som lenge har slitt med å vise nipplene mine. Jeg liker de ikke og føler meg ukomfortabel når noen ser dem jeg prøver helst at ingen skal få se dem. Ofte har jeg jo lyst å ta av bh foran venner osv på stranda men føler meg ikke komfortabel. Jeg har sånne tjukke puffy nipples. Jeg liker heller ikke å vise de under sex. Føler også at sist jeg viste de så fikk jeg rar reaksjon. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan lære meg at de er bra nokk? 

Anonymkode: 0248c...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg ut bilde på reddit så vil du få hundrevis av komplimenter

Anonymkode: 2fed2...77f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

legg ut bilde på reddit så vil du få hundrevis av komplimenter

Anonymkode: 2fed2...77f

Vil jo ikke legge ut nudes av meg sånn. Men tenker at jeg vil få bedre selvtillit å tørre å vise venner og partnere osv.

Skrevet

Legg ut bilde av de på reddit, nakenprat eller noe... Du vil få så mange komplimenter at du aner ikke. Det vil hvem som helst, uansett hvordan de ser ut, fordi det er slik verden er. Noen liker det, andre ikke. 

Anonymkode: 525da...148

Skrevet

Men risikerer også stygge kommentarer. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, OnFire skrev:

ALDRI på nakenprat. Alle elsker alle på nakenprat. Kanskje på reddit, men spørs hvilken subreddit man legger det under. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALDRI på nakenprat. Alle elsker alle på nakenprat. Kanskje på reddit, men spørs hvilken subreddit man legger det under. 

Anonymkode: 

Endret av Mann17a
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men føler ikke det er riktig for meg å legge ut de på en offentlig side hvor alle får se de som jeg ikke kjenner. Vil heller lære meg å like dem på en annen måte har du ikke en annen idé

Skrevet
7 minutter siden, OnFire skrev:

Ja

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente som lenge har slitt med å vise nipplene mine. Jeg liker de ikke og føler meg ukomfortabel når noen ser dem jeg prøver helst at ingen skal få se dem. Ofte har jeg jo lyst å ta av bh foran venner osv på stranda men føler meg ikke komfortabel. Jeg har sånne tjukke puffy nipples. Jeg liker heller ikke å vise de under sex. Føler også at sist jeg viste de så fikk jeg rar reaksjon. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan lære meg at de er bra nokk? 

Det er ikke noe galt med niplene dine. Men rart at du vil være toppløs på stranda foran venner

Anonymkode: 3b2c7...9cc

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men føler ikke det er riktig for meg å legge ut de på en offentlig side hvor alle får se de som jeg ikke kjenner. Vil heller lære meg å like dem på en annen måte har du ikke en annen idé

Nei om du ikke tror meg når jeg sier at noen vil like brystvortene dine, andre ikke, så er det faktisk ingenting annet jeg kan gjøre. Hva med å gi mer faen? Det er ingen som vet at det er dine pupper uansett om du legger ut, det er kun du som vet at de er der. Hvor gammel er du egentlig? Om du er 16 år bør du så klart unngå alt som er skrevet og heller begynne å bry deg om viktigere ting i livet enn brystvorter.. Det gjelder forsåvidt uansett hvor gammel du er. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...