Gå til innhold

Har du Sodastream?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sodastream genesis og er veldig fornøyd. Har hatt den i 4-5 år nå. Bruker den mye, men bare til vann uten smak. Kjøper refill på Nordby når det er på tilbud til 20 kr. 

Anonymkode: 63ab2...047

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å ha en egen flaske til kun kullsyrevann hvis du planlegger å bruke den til både kullsyrevann og smakssatt kullsyrevann. De sirupene med smak setter igjen utrolig med smak selv om du vasker flaskene godt. 

Anonymkode: 264e4...204

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 27.10.2019 den 0.17, Slaskete Maskot skrev:

Det tastaturer du bruker og appene du bruker har teknologi som kommer fra Israel, skal du kanskje bare logge av internet kanskje? yikes. Uansett var ikke spørsmålet hvor det kom fra, men om folk var fornøyd med sodastream, noe jeg er kjempefornøyd med!

vel, ikke alt man kan gjøre noe med. Alle monner drar 🕯💔🖤

Beklager, Ts. Ikke meningen å ødelegge. 

Endret av GjestSiden2006
Skrevet

Vi har sodastream, og bruker den mye. Her drikker vi gjerne kullsyrevann uten smakstilsetning, eller bruker fun light saft eller iste.

Anonymkode: 82736...a8c

Skrevet
På 25.10.2019 den 17.29, Snabeltann skrev:

Har, men glemt av... Så brukes ekstremt sjeldent! Glemmer av å kjøpe smaker, og når patronen er tom, glemmer jeg å ta med den gamle og levere inn. Har masse tomme liggende. 

De er bedre uten tilsatte smaker, synes jeg. Det blir ikke som "ordentlig" brus. Pleier ofte å tilsette en anelse salt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...