Gå til innhold

Har du Sodastream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken modell har du? Er du fornøyd? Jeg har spirit, akkurat kjøpt. Har ikke prøvd den enda. Har lest mye dårlig om den.Håper den er bra...

Skrevet

Har, men glemt av... Så brukes ekstremt sjeldent! Glemmer av å kjøpe smaker, og når patronen er tom, glemmer jeg å ta med den gamle og levere inn. Har masse tomme liggende. 

• Liker 1
Skrevet

Har hatt min i 5-6 år og den ligner på Source-modellen. Er kjempefornøyd og varierer med å ha i Zero-saft en gang i blant. 

Anonymkode: f7261...e9e

• Liker 2
Skrevet

Syns det bare er tull. Smakene er grusome. og den ble fort ødelagt

Anonymkode: abae6...d36

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har brukt min nesten daglig i fire år. Har genesis. Drikker mest karbonert vann uten smak, men innimellom tilsetter jeg fun light saft eller lignende. Veldig fornøyd. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, har hatt i mange år og bruker den hele tiden. Bruker ikke smaker, men blander som regel med eplejuice. Eller naturell.

Anonymkode: f23e3...b61

• Liker 2
Skrevet

Ja, har en som den på bildet. 

Glemmer at jeg har den og den brukes mye når jeg først kommer på at jeg har en. Blander med fun light eller andre typer saft, synes ikke de sirup greiene man kan kjøpe til smaker noe godt.

C97E8355-83FF-413C-B8E6-F7C7082E8D78.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Har en Spirit. Hatt den i et par år og bruker den daglig. Digger snap lock funksjonen. Den forrige måtte flaskene skrues inn, den var jeg ikke så fornøyd med. 

Forresten så undrer jeg litt over de enorme prisforskjellene på refill kullsyrepatroner, 49 - 149 for samme patron! 

Bruker ofte sitronskiver eller Fun light saft i stedet for brusessensene. 

• Liker 1
Skrevet

Har den billigste til 399kr(tror det var det jeg ga for den?). Hatt i snart 3 år og brukes daglig. Veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en Sodastream Jet som jeg er fornøyd med. Liker den syrupen med colasmak, ellers så drikker jeg bare kullsyrevann.

Anonymkode: c3c93...302

• Liker 1
Gjest BigBear
Skrevet

Bruker min hver dag. Jeg kjøper gass på jernia koster 99,50 vis du bestiller på nett og henter i butikk 👍🏻

Skrevet

Vi har en Sodastream spirit som brukes hver dag - sparer utrolig mange flasker med kjøpevann. Bruker vannet uten smakstilsetning eller med naturlig sitronsaft.

Anonymkode: e239c...a64

• Liker 1
Skrevet

Ja. Den brukes mye, vi drikker kun kullsyrevann. 

Vi bruker aldri smak, kun naturell. 

Har tre patroner. Bytter to om gangen, slik at vi aldri går helt tom. 

Er på vår tredje av de billigste. De varer 2-3 år før noe ryker, men synes det er godt innenfor i og med at den er i bruk fem-seks ganger hver dag. 

Anonymkode: 250b1...9dc

• Liker 2
Skrevet

Har og elsker den. Den er en av de mest brukte "kjøkkendingsene" mine. Vannet her jeg bor smaker ikke spesielt godt naturell, men når jeg får boblet det og dryppet oppi et par dråper av den lime/lemon essensen (ikke den brusessensen, men den på små glassflasker) så blir det med ett fullt drikkbart. Drikker langt mer vann etter jeg fikk den i hus. 

• Liker 1
Skrevet

Nei den er fra Israel og de har skrevet på pakken den kommer i at de tar vare på sine palestinske ansatte osv. Alle som må skrive det har ugler i mosen, spør du meg. 

Så vi har Aqvia kjøpt på OBS! Gasstanken er fra Rustad og koster bare 49 kr å bytte ut, de fleste butikker tar 99kr for det samme. 

5093AE37-B01E-4A3B-83B6-354DDA5C7123.jpeg

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en Spirit, og den bruker jeg mye.

Veldig fornøyd med den :) 

Blander som regel oppi Zeroh saft eller sitron/lime essens.

Anonymkode: cb891...5ae

• Liker 1
Skrevet

Har Aqvia og bruker den hver dag, som regel bare vanlig kullsyrevann og en sjelden gang med fruktfest fra funlight.

Veldig fornøyd. :)

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, GjestSiden2006 said:

Nei den er fra Israel og de har skrevet på pakken den kommer i at de tar vare på sine palestinske ansatte osv. Alle som må skrive det har ugler i mosen, spør du meg. 

Så vi har Aqvia kjøpt på OBS! Gasstanken er fra Rustad og koster bare 49 kr å bytte ut, de fleste butikker tar 99kr for det samme. 

Det tastaturer du bruker og appene du bruker har teknologi som kommer fra Israel, skal du kanskje bare logge av internet kanskje? yikes. Uansett var ikke spørsmålet hvor det kom fra, men om folk var fornøyd med sodastream, noe jeg er kjempefornøyd med!

Skrevet

aarke her. Stilig og god

• Liker 1
Skrevet

Bruker min nesten daglig, bare uten smak. Kjøper også patron fra Rusta, bare en 50-lapp for innbytte. Har 2 patroner slik at jeg alltid har en ved bytting 👍

Anonymkode: 36e33...979

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...