Gå til innhold

Hvordan smaker jentene?

Fremhevede innlegg

Gjest krepsgutt87
Skrevet

hei dere

jeg har lyst til å slikke dama mi, bare lurer på hvordan f*tte egentlig smaker? Håper ikke spørsmålet virket vulgært.. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje litt feil å spør om på ett kvinneforum eller?

jeg har ikke slikket meg selv, så jeg aner faktisk ikke hvordan jeg alene smaker. :wink:

men jeg kan garantere deg at du ikke dør, så har du lyst så er det jo bare å smake på dama di det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Av de jeg har vært i såpass nær kontakt med, har ingen smakt likt.

Dessuten har ingen smakt vondt, så det beste rådet til deg er egentlig at du rett og slett setter i gang et lite smaksforskningsprosjekt. Helst av kvalitativ art, jeg tror ikke kvantitativ forskning på dette området er å anbefale...

:ler:

Gjest krepsgutt87
Skrevet

Okey vet dere om et forum for gutter /menn da?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jepp, herresalongen.no, men det er nede for tida, grunnet vedlikehold.

Gjest Så her smaker det
Skrevet

Smaker stort sett ingenting, men lukten kan ofte lure deg til å tro at det smaker noe.

Fikk følgende tips fra en kompis en gang:

Stikk fingrene i en bolle med reker, skyll så hendene kort under litt rennende vann og stikk så nesa og tunga bortpå og sjekk.

Når jeg tenker meg om så var ikke den beskrivelsen så veldig langt unna sannheten.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Liker du jenta - og hun har vanlig god renslighet - er min oppfatning at det smaker himmelsk!

Er du meget usikker kan du bruke en finger eller 2 først, så lukte på fingrene dine litt diskret - og lukter det pyh - da lar du være - denne gang. Neste gang du skal til køys med din kjære gjør du noen krumspring så hun (og kanskje du også) er innom dusjen først. Da ................

Skrevet

Til deg som kom med reke sammenlikningen. Lukter du eller jenta di? (vet ikke hvilket kjønn du er) reker, så kom deg til legen. Da har du fått en infeksjon, sannsynligvis bakteriell vaginose. DA lukter det fiks og ille.

Det skal IKKE lukte reker av en frisk, ren fitte.

Skrevet

Når min fru er nydusjet, smaker hun først nesten ingenting. Men etter en liten stund med kos og slikking der nede kommer det etterhvert en svak, men nydelig sødme. Duften av henne er også slik, og den gjør meg helt ør når vi holder på. Hun har heller ingen problemer med å bli kysset på munnen slik at hun kjenner smaken av seg selv etter at jeg har kost med henne "der nede".

Jeg har tidligere opplevd lignende duft/smak sammen med andre kvinner. Ingenting å være redd for! Men husk at hun skal være ren i utgangspunktet. :tunge1::sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Men husk at hun skal være ren i utgangspunktet.   :tunge1:   :sjarmor:

Dette syns jeg er et dumt råd å gi til noen som ikke har prøvd oralsex. Man må ikke være helt nydusjet for å nyte oralsex. Blir man så fokusert på å være ren glemmer man fort nytelsen. Folk som dusjer og vasker seg daglig er mer enn rene nok for å få munnsex.

Munnsex er fint, og du burde glede deg!

Lykke til!

Glammy

Skrevet

Jaja, ikke ta det med helt nydusjet for bokstavlig da. Det finnes vel en slags glideskala der. Munnsex på en fjelltopp etter 1000 meters oppstigning kunne f.eks. knapt falle meg inn. Ei heller etter 5 mil på et klamt sykkelsete. Da velger man heller en kjappere variant der man går litt mer rett på sak, og begge kan føle seg komfortable i situasjonen. Poenget er at når man føler seg vel, så blir man også tryggere på den andre. :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Joa, men trådstarter lurer vel på hvordan munnsex er en vanlig dag når man er vanlig ren, og veldig kåt, og da er det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...