Gå til innhold

Negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et bra sted i Oslo hvor man kan få satt på negler, gjerne også priser

Videoannonse
Annonse
Gjest Molla glemteåloggeinn
Skrevet

Jeg fikk satt på negler i går. Var på Stovner Senter og gjorde det hos en dame som leide et rom hos Gunhilds Frisør i 2. etg. Der kostet det 399 kr. dersom du ikke hadde vært der før...

Jeg er i hvertfall fornøyd

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

HERREGUD!

noe av det fineste jeg har sett!!!!!! :P

Skrevet
Jeg fikk satt på negler i går. Var på Stovner Senter og gjorde det hos en dame som leide et rom hos Gunhilds Frisør i 2. etg. Der kostet det 399 kr. dersom du ikke hadde vært der før...

Jeg er i hvertfall fornøyd

Hun har jeg også brukt! Hun er kjempeflink. Har et lokale i Storgaten også....

Skrevet

Tone Lise akademiet i Akersgata. Ganske dyre, men blir bra resultat.

Skrevet
Tone Lise akademiet i Akersgata. Ganske dyre' date=' men blir bra resultat.[/quote']

Der har jeg også vært. Men jeg ble ikke fornøyd. Neglene ble skeive og stygge...

Skrevet

På Tone-Lise akademiet er det elevene som legger negler (skal selvfølgelig bli bra fordet),men til et bryllup hadde jeg ikke stolt på det. Tone-Lise salongen jobber det proffesjonelle negledesignere, har neglene lagt av de blitt skjeve er det bare å nekte å betale full pris.

Gjest Brud i sommer
Skrevet

Fant hjemmesiden på nettet. http://www.neglpleie.info

Noen som kjenner til denne salongen? Vurderer å bestille time..

Jeg har aldri fått gjort neglene mine før.. Når jeg ser i prislisten er det franske negler som er vanlig?? på støpte med hvit tupp (ser naturlig ut - med blank neglelakk..)

Hilsen totalt uvitende.. :roll:

Skrevet
På Tone-Lise akademiet er det elevene som legger negler (skal selvfølgelig bli bra fordet)' date='men til et bryllup hadde jeg ikke stolt på det. Tone-Lise salongen jobber det proffesjonelle negledesignere, har neglene lagt av de blitt skjeve er det bare å nekte å betale full pris.[/quote']

Tone Lise salongen og ikke Akademiet jeg mente :) Elevene på akademiet kan være flinke de og, men hadde nok heller benyttet meg av Salongen før bryllupet mitt. Er variasjon på de ansatte der også, og husker dessverre ikke nå hva hun jeg brukte het.

Skrevet
Fant hjemmesiden på nettet. http://www.neglpleie.info quote]

Hun er veldig hyggelig, men jeg mine kunst-negler løsnet ganske fort ( men det kan godt være mine negler og ikke hennes arbeid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...