eliassen Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Noen som vet om et bra sted i Oslo hvor man kan få satt på negler, gjerne også priser
Gjest Molla glemteåloggeinn Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fikk satt på negler i går. Var på Stovner Senter og gjorde det hos en dame som leide et rom hos Gunhilds Frisør i 2. etg. Der kostet det 399 kr. dersom du ikke hadde vært der før... Jeg er i hvertfall fornøyd
Nuwanda Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 http://www.artofbeauty.no/ - Hun er veldig flink, synes jeg
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 HERREGUD! noe av det fineste jeg har sett!!!!!!
Jullan Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fikk satt på negler i går. Var på Stovner Senter og gjorde det hos en dame som leide et rom hos Gunhilds Frisør i 2. etg. Der kostet det 399 kr. dersom du ikke hadde vært der før... Jeg er i hvertfall fornøyd Hun har jeg også brukt! Hun er kjempeflink. Har et lokale i Storgaten også....
Gjest lmr Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Tone Lise akademiet i Akersgata. Ganske dyre, men blir bra resultat.
Lady Lovelylocks Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Tone Lise akademiet i Akersgata. Ganske dyre' date=' men blir bra resultat.[/quote'] Der har jeg også vært. Men jeg ble ikke fornøyd. Neglene ble skeive og stygge...
Felixa Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 På Tone-Lise akademiet er det elevene som legger negler (skal selvfølgelig bli bra fordet),men til et bryllup hadde jeg ikke stolt på det. Tone-Lise salongen jobber det proffesjonelle negledesignere, har neglene lagt av de blitt skjeve er det bare å nekte å betale full pris.
Gjest Brud i sommer Skrevet 24. mai 2005 #9 Skrevet 24. mai 2005 Fant hjemmesiden på nettet. http://www.neglpleie.info Noen som kjenner til denne salongen? Vurderer å bestille time.. Jeg har aldri fått gjort neglene mine før.. Når jeg ser i prislisten er det franske negler som er vanlig?? på støpte med hvit tupp (ser naturlig ut - med blank neglelakk..) Hilsen totalt uvitende..
Gjest lmr Skrevet 24. mai 2005 #10 Skrevet 24. mai 2005 På Tone-Lise akademiet er det elevene som legger negler (skal selvfølgelig bli bra fordet)' date='men til et bryllup hadde jeg ikke stolt på det. Tone-Lise salongen jobber det proffesjonelle negledesignere, har neglene lagt av de blitt skjeve er det bare å nekte å betale full pris.[/quote'] Tone Lise salongen og ikke Akademiet jeg mente Elevene på akademiet kan være flinke de og, men hadde nok heller benyttet meg av Salongen før bryllupet mitt. Er variasjon på de ansatte der også, og husker dessverre ikke nå hva hun jeg brukte het.
Nuwanda Skrevet 25. mai 2005 #11 Skrevet 25. mai 2005 Fant hjemmesiden på nettet. http://www.neglpleie.info quote] Hun er veldig hyggelig, men jeg mine kunst-negler løsnet ganske fort ( men det kan godt være mine negler og ikke hennes arbeid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå