AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Hva tenker dere? Det er jo i utgangspunktet var bare vann, fyllstoff og smak, Ikke noe verre enn all den andre drittmaten vi har i oss daglig spør du meg! Når kostholdet ellers er bra og trener regelmessig, har det noe og si? Jeg vil slutte, men kjenner det er vanskeligere gjort enn sagt. Det er jo ikke nikotin eller tobakk i det og det fungerer som bare rakkern og ha noe "oppi" der istedet for pastill. (Da får man jo diare døgnet rundt!) 5 uker gravid forresten 😊 Anonymkode: 46674...575
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Helt innafor ikke noe farlig for fosteret Anonymkode: 9e6f3...807 2
Idag Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Ikke farlig ✔️kos deg med onico, det gjør jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg har brukt onico litt av og på i graviditeten. Ulempene for meg er at det forsterker halsbrann, koster penger og at jeg er redd for at noen tror det er vanlig snus. Men jeg vil anbefale det til de som sliter med å slutte å snuse. Anonymkode: 5b474...2e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå