AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg skal legges inn om kort tid, og lurer på om noen har erfaringer med enten sengepost 1 eller 2? Jeg har vært innlagt en del ganger før, men dette blir et nytt sted, så det ville vært fint å vite hva jeg eventuelt kan forvente. Takk 🙂 Anonymkode: 6adb0...8d1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Min erfaring er at selve opplegget på alle DPS er stort sett tilnærmet likt over alt. Har vert en del innlagt ulike deler av landet og har ikke opplevd noen store variasjoner. Den største forskjellen er vel de ansatte som jobber der og hvilke tilbud de har utover selve behandlingen. Så sannsynligvis kan du forvente stort sett det samme på Stavanger DPS som ved alle andre DPS du har vert innlagt ved før 🙂 Eventuelt informasjon som hva som er annerledes tenker jeg er lettest og mest praktisk å få informasjon om ved innkomstsamtalen ved innleggelsen, da ingen her vet hvor du har vert innlagt før eller hvilke forventninger du har. Ellers finner du som oftest den viktigste informasjonen på sykehusets nettsider. Og de gangene jeg ikke har klart å finne svar på noe jeg trengte vite der har jeg bare ringt avdelingen og spurt. Anonymkode: 0b26f...38d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå