Gå til innhold

Få den i toern mens man sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som har opplevd det? 

vet mange har opplevd at mannen putter den inn mens man sover, det har jeg også gjort med hele tre forskjellige menn uten å ha tatt noen skade av det. Men en gang våknet jeg av at den ble ført inn i analen. Dette sliter jeg noe fryktelig med, og føler meg så unormal og alene, da det virker som det ikke er mange som har opplevd tilsvarende i «dette hullet». 

ønsker derfor å høre om det er flere med meg, som kanskje kan dele sin historie?

Anonymkode: f1c74...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli voldtatt i søvne er dessverre ganske normalt.

Det gjør det fremdeles ikke rett. 

Anonymkode: bf681...fe1

• Liker 15
Skrevet

Nei det har jeg ikke opplevd. Hadde i såfall blitt rimelig forbannet! Det er jo skikkelig vondt, og når man er helt uforberedt også... Overhodet ikke greit!! 

Anonymkode: 09363...aee

• Liker 4
Skrevet

Jeg og mannen har gitt hverandre "grønt" lys for å vekke hverandre på en seksuell måte, men ræva er uaktuell, hadde jeg blitt vekket slik hadde jeg blitt fly forbanna og gjort det slutt umiddelbart. Fy faen!

• Liker 8
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ikke opplevd. Hadde i såfall blitt rimelig forbannet! Det er jo skikkelig vondt, og når man er helt uforberedt også... Overhodet ikke greit!! 

Anonymkode: 09363...aee

Var ikke vondt hos meg, da vi allerede hadde hatt sex (delvis motvillig) tidligere på kvelden, så det var ganske vått i hele området det nede. Han har også ganske tynn penis, så den smatt bare rett inn..

Gjest Warrior
Skrevet

Nei det er ikke greit at han putter den inn noen steder når du sover. Det er faen ikke greit at kvinner kommer med strap on og putter den inn mens man sover heller. 

Det er voldtekt hvis det ikke er planlagt på forhånd så klart. Voldtekt må anmeldes. Ellers lærer de aldri og gjør det mot andre også.

Skrevet

Det er ikke greit

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Var ikke vondt hos meg, da vi allerede hadde hatt sex (delvis motvillig) tidligere på kvelden, så det var ganske vått i hele området det nede. Han har også ganske tynn penis, så den smatt bare rett inn..

Hvorfor i alle dager har du motvillig sex? Du må ta bedre vare på deg selv, kom deg vekk fra denne idiot"mannen"...

Anonymkode: d3a72...2ee

• Liker 9
Skrevet

Det er voldtekt å ha sex med noen som sover. Det er aldri greit under noen omstendigheter!

• Liker 6
Skrevet

Nei, har heldigvis aldri opplevd. Hadde anmeldt om det skjedde.

Jeg og samboeren min har gitt hverandre grønt lys til å begynne lett forføring om en av oss sover. Men det er helt uaktuelt for oss begge å ha sex før begge er våken og kan samtykke. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager har du motvillig sex? Du må ta bedre vare på deg selv, kom deg vekk fra denne idiot"mannen"...

Fordi dette var en periode i livet jeg hadde mista meg selv, alt var bare kaos. Jævligste jeg har vært med på. Men jeg dro på flekken da dette skjedde!

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Åååh Jeg har en arbeidskollega og han fortalte at eksen hans hadde denne fetisjen. Jeg tror dette heter Rapeplay og denne personnen ønsket å ha sex mens han sov. Jeg syntes det var veldig rart!😥
Dette er voldtekt når noen har sex med andre som sover fordi det er ikke tillat.

Endret av Familytree
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Det formildende i saken er at han hadde en tynn liten penis som bare smatt inn". Derfor reduseres straffen for voldtekt med 6 måneder, 6 måneder. Den rettskilden tror jeg hadde fått oppmerksomhet. Den dømte dømmes til å leve med sin tynne penis resten av livet. Dette danner grunnlag for reduksjon i straffeutmålingen. Dagens beste kommentar.

Anonymkode: 17030...59c

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
1 time siden, Gorilla skrev:

Det er voldtekt å ha sex med noen som sover. Det er aldri greit under noen omstendigheter!

Jo det er greit når det er planlagt på forhånd og man har gitt tillatelse. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at motvillig sex var valgfritt.

Anonymkode: 78fd9...5f0

• Liker 1
Skrevet

Så lenge dere ikke har satt regler for slik atferd, så er det ikke greit å anta eller å tenke at slik atferd utenfor normale normer er greit overhodet. 

Skrevet

Kalles voldtekt når man ikke har avtalt at det er greit på forhånd. 

Anonymkode: 386be...aac

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å bli voldtatt i søvne er dessverre ganske normalt.

Det gjør det fremdeles ikke rett. 

Anonymkode: bf681...fe1

Er det ganske normalt ?? De fleste menn er vel ikke voldtektsmenn 😕

Skrevet
1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

Er det ganske normalt ?? De fleste menn er vel ikke voldtektsmenn 😕

De fleste menn er heldigvis ikke voldtektsmenn, men det er dessverre alt for mange menn som er voldelige og også begår voldtekt. Statistisk sett har hver 10-ende kvinne du møter blitt voldtatt. Det betyr også at veldig mange menn har voldtatt. Det er alt for mange. Tror folk flest hadde blitt svært overrasket over hvor mange av mennene de omgås som har voldtatt noen. 

Anonymkode: 386be...aac

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er dette greit men vi har da sagt dette tydelig på FORHÅND. Vi tenner begge på rape-play og alle hull er ok. Men som sagt, det er jo da gitt grønt lys på FORHÅND. 

Anonymkode: ba555...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...