AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har kranglet med en fyr som var en god kompis tidligere, fordi han har svindlet både meg og andre venner av seg selv. Han er generelt sett en stor svindel og har sittet i fengsel for det. Grensa ble satt når han forsøket å svindle meg, og nære venner. Vennene mine rundt han vet om dette, og sier de er helt enige med meg, men de tør virkelig ikke å ta noen standpunkt. Jeg tror egentlig de kun ønsker å være venn med han kun fordi han bort nær sentrum og har kule fester. Dette er sykt frustrerende for meg, da jeg velger å ikke ha noe med han å gjøre fordi han er den han er, mens vennene mine ikke klarer å ta det samme standpunktet selv om de er enige i alt jeg sier. Noen av de har til og med blitt svindlet av han selv, men uansett så velger de å være venn med han! Jeg merker jeg blir veldig frustrert over at mine venner velger å henge med han hele tiden og invitere han med på alt, noe som gjør at det er mindre aktuelt for meg å bli med. Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Det her er snakk om en fyr med psykotiske trekk og som har vært i fengsel for svindel. Anonymkode: af8de...7ee
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har det på samme måte. Sitter igjen med noen får venner, og de er helt gull.. resten er jeg så skuffet over.. men har i alle fall lært meg hvilke venner jeg skal satse på fremover og ikke. Anonymkode: c8228...389 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg er litt som deg Ts-vil ikke ha noe med uærlige og småkriminelle folk å gjøre og helst heller ikke indirekte ved at nære venner av meg pleier tett kontakt med småkjeltringer. Huffameeg det byr meg bare så imot. Og gjenkjenner din beskrivelse-folk som ikke ønsker eller aldri tar standpunkt ikke tør å snu ryggen til slikt har liten integritet.. Badboys /Girls og folk som stadigvekk kommer med hvite løgner appellerer ikke til meg og jeg vil heller være ensom enn å henge med dem. Jeg er mektig redd for å rote meg borti noe. Jeg har litt bagasje fra jeg var yngre som jeg selv ener jeg ikke kan noe for-det har aldri vært av kategorien uærligheter men andre ting som jeg rotet meg oppi fordi jeg var usikker og redd og enkelt bytte for dem med dårlige hensikter. Bagasjen har ført til at jeg har vært redd for å menge meg med oppegående gode ærlige og fornuftige mennesker- derfor føler jeg ikke tilhørighet noe sted- men jeg skal i alle fall ikke synke så dypt at jeg oppsøker halvkriminelle og den kategorien du omtaler. Så ensom er jeg ikke. Anonymkode: dfd7e...08e 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kranglet med en fyr som var en god kompis tidligere, fordi han har svindlet både meg og andre venner av seg selv. Han er generelt sett en stor svindel og har sittet i fengsel for det. Grensa ble satt når han forsøket å svindle meg, og nære venner. Vennene mine rundt han vet om dette, og sier de er helt enige med meg, men de tør virkelig ikke å ta noen standpunkt. Jeg tror egentlig de kun ønsker å være venn med han kun fordi han bort nær sentrum og har kule fester. Dette er sykt frustrerende for meg, da jeg velger å ikke ha noe med han å gjøre fordi han er den han er, mens vennene mine ikke klarer å ta det samme standpunktet selv om de er enige i alt jeg sier. Noen av de har til og med blitt svindlet av han selv, men uansett så velger de å være venn med han! Jeg merker jeg blir veldig frustrert over at mine venner velger å henge med han hele tiden og invitere han med på alt, noe som gjør at det er mindre aktuelt for meg å bli med. Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Det her er snakk om en fyr med psykotiske trekk og som har vært i fengsel for svindel. Anonymkode: af8de...7ee Du har svake venner. De er enig i alt du sier når du er med de så kan du banne på at de også er enige i alt han sier. Kanskje de ikke eier så mange egne meninger. Anonymkode: bf759...49b 1
Gjest O.G. Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Det her er snakk om en fyr med psykotiske trekk og som har vært i fengsel for svindel. Anonymkode: af8de...7ee Jeg har vært bort i noe lignende og løsningen ble å holde alle på en armlengdes avstand pga jeg ikke under noen omstendigheter ville bli involvert i noe skit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå