Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndterer man sure folk som bare kjefter på folk? 
Folk er forskjellige og folk kjefter for så mye rart nå til dags. Alt fra kjeft om at man ikke får bruke gangveien (som er til å brukes) til kjeft i kassakøen fra skrubbsultne mennesker som syns at køen er for lang og da brøler de ut: GÅR DET ANN Å ÅPNE EI KASSE TIL ELLER????? 
Jeg skjønner at de vil ha en kasse til men man kan da si i fra på en allright måte??? Er det så vanskelig? 
Og hvis gangveien er for alle. Ikke bare for surpadder. Gangveien er til for å brukes av blide folk også. :roll: 

Så hvordan håndterer man den type mennesker? Jeg har ikke lyst til å gå ned på deres nivå med skriking og banning. Det er mye man kan få igjennom uten å være sur. 

Anonymkode: cbf88...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer dem og vær glad for at du ikke er så ulykkelig at du må kjefte på andre.

Anonymkode: f3293...13e

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ignorer dem og vær glad for at du ikke er så ulykkelig at du må kjefte på andre.

Anonymkode: f3293...13e

Prøver men jeg liksom føler på en måte at hvilke rett har de til å gå rundt å forsure livet til andre? Men det beste er å ignorere de så...

Skrevet

Du må nok bare overse det, slike har alltid vært tilstede i samfunnet. Selv ser jeg på det som komisk, morsomt med de som bryter sosiale normer å brøler ut.

Anonymkode: 75a55...c20

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok bare overse det, slike har alltid vært tilstede i samfunnet. Selv ser jeg på det som komisk, morsomt med de som bryter sosiale normer å brøler ut.

Syns det er harry jeg. Det ser og høres så dumt ut. Ingen får jo noe respekt for sinte brølete folk. Folk blir brydd. Jeg tror man kommer mye lenger her i verden med å prate helt vanlig. Man kan gjerne ha litt tyngde i måten å prate på uten å være bajas. Det er en stor forskjell. Den personen som har tyngde de får man faktisk litt respekt for men ikke han eller hun som vræler og mister kontrollen og velter nesten handlekurven sin og sånn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er harry jeg. Det ser og høres så dumt ut. Ingen får jo noe respekt for sinte brølete folk. Folk blir brydd. Jeg tror man kommer mye lenger her i verden med å prate helt vanlig. Man kan gjerne ha litt tyngde i måten å prate på uten å være bajas. Det er en stor forskjell. Den personen som har tyngde de får man faktisk litt respekt for men ikke han eller hun som vræler og mister kontrollen og velter nesten handlekurven sin og sånn. 

Du får ikke gjort noe med dette, det du kan gjøre er hvordan du forholder deg til det.

Slik er det med nesten alt i verden.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke gjort noe med dette, det du kan gjøre er hvordan du forholder deg til det.

Slik er det med nesten alt i verden.

Har ikke noe planer om å få de til å slutte. Har noen en sånn oppførsel kommer de til å fortsette å ha det, men det her er et forum og da får man skrive det man vil, jeg bare forteller min mening. Du virker som en som har en slik attityde. Jeg tror faktisk jeg at hvis noen av bajasene får litt motbør så får man forandret på noe av det. 

Skrevet

Noen må man bare overse. Smile tilbake til dem og ikke ta seg nær av hva de sier.

Jeg har hatt noen kolleger som har vært av det slaget.

Husker en som kom for å kjefte på noe. En aldre kar. Slo armen rundt skulderen, og spurte hva jeg kunne hjelpe ham med. Kalte ham vel vennen også. Først visste han ikke helt hvor han skulle gjøre av seg, så fikk han stotret frem det han skulle klage på. Hørte på ham med et smil og sa vi skulle løse problemet. Plutselig var det slutt på klaging fra den kanten.

Fikk senere en annen kollega som ikke kunne ta imot oppdrag uten å klage. Mange falt for fristelsen og svarte med samme mynt. Jeg lyttet til hva han hadde å si, for så å godsnakke ham litt, før oppdraget ble gitt og han utførte det smilende. Ble til slutt jeg som måtte gi ham alle oppdrag, da ingen andre turte.

Skrevet
Akkurat nå, Kontorotta skrev:

Noen må man bare overse. Smile tilbake til dem og ikke ta seg nær av hva de sier.

Husker en som kom for å kjefte på noe. En aldre kar. Slo armen rundt skulderen, og spurte hva jeg kunne hjelpe ham med. Kalte ham vel vennen også. Først visste han ikke helt hvor han skulle gjøre av seg, så fikk han stotret frem det han skulle klage på. Hørte på ham med et smil og sa vi skulle løse problemet. Plutselig var det slutt på klaging fra den kanten.

Fikk senere en annen kollega som ikke kunne ta imot oppdrag uten å klage. Mange falt for fristelsen og svarte med samme mynt. Jeg lyttet til hva han hadde å si, for så å godsnakke ham litt, før oppdraget ble gitt og han utførte det smilende. Ble til slutt jeg som måtte gi ham alle oppdrag, da ingen andre turte.

Jeg driter i hva vedkommende mener men jeg syns jeg skal slippe å bli skreket til (inn i øret). Det blir som ei som sto bak meg i køen på en annen butikk som hostet meg i nakken. Eeeeehhhh .... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i hva vedkommende mener men jeg syns jeg skal slippe å bli skreket til (inn i øret). Det blir som ei som sto bak meg i køen på en annen butikk som hostet meg i nakken. Eeeeehhhh .... 

Er du litt sur og gretten selv også?

Skrevet
1 minutt siden, Kontorotta skrev:

Er du litt sur og gretten selv også?

Nei. Absolutt ikke. Det er jo derfor jeg reagerte på det. For det er så langt i fra hvordan jeg ville reagert. 

Skrevet
11 timer siden, Kontorotta skrev:

Herlig! Jeg vil høre flere slike historier. Minte meg om Eunike og Frank! 😂

Anonymkode: 5125c...b8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...