Gå til innhold

Dr Dropin Bergen. Er legene der hyggelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? :) 

Anonymkode: a2a18...191

Skrevet

Lurer på det samme faktisk... Har de peiling og kan hjelpe med kompliserte problemstillinger eller er det bare for letteree plager?

Anonymkode: 1164c...32b

Skrevet

Å være hyggelig er ikke så viktig, at noen er faglig dyktig er det viktigste.

Slutt med den fasaden, typisk kvinner.

Anonymkode: aac27...c5c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært der, det var veldig greit. Hadde en veldig enkel sak da, visste hva problemet var før jeg gikk inn døra. Legen var helt enig, og jeg fikk resepten jeg trengte. 

Anonymkode: cce70...3d7

Skrevet

Hva pokker skal du med en hyggelig lege hvis han eller hun er helt ubrukelig faglig? 

Nei, gi meg heller  en lege blottet for sympati og empati, men som kan sakene sine. 

Skjerpings 

Anonymkode: 1da98...a24

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å være hyggelig er ikke så viktig, at noen er faglig dyktig er det viktigste.

Slutt med den fasaden, typisk kvinner.

Anonymkode: aac27...c5c

Har vel noe med at man ikke får lyst å fortelle noen om problemen hvis man møter en surpomp av en lege.

Er vel ikke så vanskelig å forstå... spesielt om man allerede er i en sårbar situasjon.

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva pokker skal du med en hyggelig lege hvis han eller hun er helt ubrukelig faglig? 

Nei, gi meg heller  en lege blottet for sympati og empati, men som kan sakene sine. 

Skjerpings 

Anonymkode: 1da98...a24

Men for svarte, går an å være BEGGE deler. Faglig dyktig og imøtekommende som lege.

• Liker 2
Skrevet

Siden en lege kan oppfattes hyggelig av en person og ikke hyggelig av en annen så er det vel strengt tatt liten verdi i å spørre om legen er hyggelige. Du kan heller ikke bestemme hvem du vil bestille hos, du får den som er på jobb den dagen. Så enten må du ta sjansen eller la være. 

Anonymkode: 91241...fe3

• Liker 1
Skrevet

Har ingen erfaring med Dr. Dropin i Bergen, men har vært på en annen avdeling flere ganger og har alltid vært veldig fornøyd. 

Anonymkode: 4458f...eea

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på det samme faktisk... Har de peiling og kan hjelpe med kompliserte problemstillinger eller er det bare for letteree plager?

Ingen leger utdannes til å bare behandle lettere plager. Alle leger har samme grunnutdanning (6 år), og vil siden spesialisere seg omtrent like lenge eller lengre. Almenmedisin er en spesialistutdannelse. Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Anonymkode: 84799...6e6

• Liker 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom 5 minutter for sent til en time hos Dr Drop in i Bergen, legen ( som virket mer interessert i visa kortet jeg hentet fram fra lommeboken ) enn å høre på meg,

sa når jeg kom : " Nå har du 15 min på deg"

...

I hvertfall, det er det mest uproffe, kjipe og miste all respekt situasjonen jeg har hatt i hele mitt liv, jeg forstår ikke hvordan vedkommende ble vurdert "skikket" til å bli lege.

Vanlige menneskelige egenskaper var ikke tilstede.

Vurderer å melde statens helsetilsyn ang Dr Dropin

Fikk en medisin som ikke hjalp, den var feil for formålet og apoteket fortalte at de hadde opplevd flere slike tilfeller med pasienter som fikk resepter fra Drop In.

Forstår ikke at det er lov.

Anonymkode: 2b988...b3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kom 5 minutter for sent til en time hos Dr Drop in i Bergen, legen ( som virket mer interessert i visa kortet jeg hentet fram fra lommeboken ) enn å høre på meg,

sa når jeg kom : " Nå har du 15 min på deg"

...

I hvertfall, det er det mest uproffe, kjipe og miste all respekt situasjonen jeg har hatt i hele mitt liv, jeg forstår ikke hvordan vedkommende ble vurdert "skikket" til å bli lege.

Vanlige menneskelige egenskaper var ikke tilstede.

Vurderer å melde statens helsetilsyn ang Dr Dropin

Fikk en medisin som ikke hjalp, den var feil for formålet og apoteket fortalte at de hadde opplevd flere slike tilfeller med pasienter som fikk resepter fra Drop In.

Forstår ikke at det er lov.

Gud, så Odd!

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke de var noe flink. Hadde en kul på halsen, som var helt hard og jeg ble bekymret. Legen der sier det var en lymfeknute. Lymeknuter som er harde over flere måneder er jo noe mange vet ikke er bra, så da ble jeg enda mer bekymret. Dro til fastlege som sa at dette overhodet ikke var en lymfeknute men brusk. 

Anonymkode: a832b...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns ikke de var noe flink. Hadde en kul på halsen, som var helt hard og jeg ble bekymret. Legen der sier det var en lymfeknute. Lymeknuter som er harde over flere måneder er jo noe mange vet ikke er bra, så da ble jeg enda mer bekymret. Dro til fastlege som sa at dette overhodet ikke var en lymfeknute men brusk. 

Anonymkode: a832b...826

😂🤣

Lol😂

det går ikke an å bruke dr Drop in, er dere sikker på at det er utdannede leger som jobber der? det virker ikke slik..🤣

🏃‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...