AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Hei! Treningssenteret jeg er medlem av, og har medlemskap til frem til juni, har fått konkurs. Det sto i lokalavisa, men ingen info andre steder. Hva skjer med medlemskapet mitt da? Anonymkode: 6b81a...4aa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Sier seg vel selv treningssenteret er ikke mer derav null medlemskap Anonymkode: cfe43...f93
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Treningssenteret jeg er medlem av, og har medlemskap til frem til juni, har fått konkurs. Det sto i lokalavisa, men ingen info andre steder. Hva skjer med medlemskapet mitt da? Anonymkode: 6b81a...4aa Du bør straks stoppe betalinger i nettbanken din, slik at du ikke blir trukket for medl3msavgifter lengre. Når noe er konkurs, så er det kroken på døra. Anonymkode: d01ca...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Det kommer an på hva som skjer med konkursboet. Etter at mitt senter gikk konkurs, så ble det kjøpt opp av ny kjede, og medlemskap ble automatisk overført. Anonymkode: 406f7...c91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå