Kid-a Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 ... har i dag åpnet norges første krisesenter for menn. Midt i storbyen. Sikkert et råflott tilbud, for vi kvinner kan være ganske slemme innimellom, det er noe alle vet. Nuvel.... ... lurer på om mennene dukker opp etter hvert, jeg da. Mange av dem har en lei tendens til å holde seg for stolte til å benytte seg av sosialen-goder som dette faktisk er. Det gjenstår å se. Spenningen står i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maia x Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 Synes det er bra at de også får ett sånt bra tilbud!Tror nok de må få litt tid på seg,men de kommer nok litt etter litt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #3 Del Skrevet 4. september 2002 Det er synd og leit at samfunnet har beveget seg slikt at vi trenger krisesenter. W Det holder vel å banke kjerringa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maia x Skrevet 4. september 2002 #4 Del Skrevet 4. september 2002 Synes det at du,waco,hadde fortjent litt juling selv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #5 Del Skrevet 4. september 2002 maia, jeg forstår at du har vanskelig med å utrykke deg, men kan du ikke heller fortelle hva du er uenig i, istedetfor å angripe meg som privatperson? W Trusler ødelegger bare for deg selv, vettu.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 4. september 2002 Det holder vel å banke kjerringa? Å banke kjeringa????? Ser ikke hvor du ville hen med den kommentaren. Det kan jo hende at du ikke ville noe sted også. Fint om du kan forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maia x Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Når du,waco,presterer å si at det holder å denge kjerringen(???),når vi er inne på ett sånt ufattelig viktig tema så blir jeg fatisk så provosert at jeg ikke klarer tenke!!!!Men har forstått det slik at man venner seg til deg etter hvert.Tviler,men vi får no se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 registrerer at maia føler seg truffet når jeg kommer med en generell påstand.... faller hun inn under katalogien.... "kvinner fortjener en smekk"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. september 2002 #9 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg vil svært gjerne ha en forklaring på hva du mener med "Det holder å banke kjerringa" og "kvinner som fortjener en smekk". Hvilke kvinner vil du si er i sistnevnte kategori, f.eks? L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 4. september 2002 Waco følte det kanskje for vanskelig å svare på Kid-as spørsmål. Eller var det muligens en aldri så liten forglemmelse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #11 Del Skrevet 4. september 2002 Det finnes menn som fortjener fengsel og kvinner som fortjener å seg et "klaps"... det er ingen som har noen innvendinger mot det? Forstår ikke hvorfor dere vil bli personlige hele tiden. W Litt slitomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 4. september 2002 Personlige??? Du snakker i gåter i dag (eller er det jeg som er tungnem?), her kreves det nøyere forklaring. Nei, jeg forstår hva du mener med at noen trenger seg en smekk. Godt du gav god forklaring på det iallfall... Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. september 2002 #13 Del Skrevet 4. september 2002 Enig med waco at det er synd vi trenger krisesenter - uansett om det er for kvinner eller menn. Det er noe grunnleggende feil når hjemmet blir så utrygt at man må rømme. Det nytter nemlig ikke banke trygghet og tillit inn i et forhold, og psykisk vold med passende stikk og trusler er heller ikke akkurat heldig for helsa, eller for forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå