Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Simo barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buhu.. jeg henger visst etter. Jeg har et barn på 10 år, da han var liten hadde jeg en simo kombo vogn som jeg elsket! Og siden den gang så har jeg ikke fått flere barn. Men jobber i barnehage så har jo sett alle de ny moderne vognene som har kommet. Men igår kveld ville jeg bare inn å se på de nye simo modellene å da kunne jeg lese at simo hadde sluttet å produsere vogner. Hallo snakk om å følge med i timen 🤦🏼‍♀️
men hvorfor??? Jeg elsket simo. Var seriøst den beste og stødige vognen. 

Solgte de ikke bra nok, var det derfor? 

Anonymkode: aab4c...1a8

Skrevet

Simo ble først slått sammen med Brio(en god del år siden), men de produserte fortsatt vogner hver for seg. Men så ble dette selskapet kjøpt opp av Britax. Noen av Brio sine vognmodeller ble videreført og blir fortsatt produsert. Mens produksjon av Simo ble avviklet.

Grunnen til at Simo ikke ble attraktive nok var nok at de ble trauste i designet. Og det ble lite nytt, det samme gikk igjen år etter år. Og da ble konkurransen for stor.

Emmaljunga er nok det nærmeste du kommer Simo nå. Og muligens vognene til et svensk firma(Nordic Crown)som har videreført noen av Briomodellene som Britax ikke produserer.

Anonymkode: 414ef...229

Skrevet

Det finnes mange du kan kjøpe på finn.no eller kjøp og slagsider. 

Anonymkode: 257f9...b4c

Skrevet

Silver cross sleepover kan også minne litt om simo.

Anonymkode: 62eb1...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...