AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Hallo! er 7 dpo i dag, og har SÅ vondt i puppene, og SÅ såre nipler. Jeg klarer ikke bruke BH, ikke ligge i noen god stilling, bare ha på seg morgenkåpe er et slit. hva kan jeg gjøre med dette? Det er helt forsettelig! Anonymkode: 6c3d4...063
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Forferdelig* Anonymkode: 6c3d4...063
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Vet ikke om det er noe å gjøre med det, jeg? Gå i løstsittende klær, dropp bh og sitt isteden for å ligge Anonymkode: e57ec...d49
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er noe å gjøre med det, jeg? Gå i løstsittende klær, dropp bh og sitt isteden for å ligge Anonymkode: e57ec...d49 Det er litt vanskelig om nettene😓 Anonymkode: 6c3d4...063
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er litt vanskelig om nettene😓 Anonymkode: 6c3d4...063 Ligg på ryggen? Det er lite å få gjort med, så er bare å lære seg å leve med det så lenge du har ømme bryster dessverre.. Det går heldigvis over! Anonymkode: e57ec...d49
Førstegangs Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligg på ryggen? Det er lite å få gjort med, så er bare å lære seg å leve med det så lenge du har ømme bryster dessverre.. Det går heldigvis over! Anonymkode: e57ec...d49 Hadde skikkelig ømme bryster før jeg fikk mensen nå, og jeg fant ut at det var digg å gå med stram sports-BH for at puppene ikke skulle «slenge» hit og dit😂 Hvis ikke kan det kanskje være godt med noe kaldt på brystene? Du må nok dessverre bare leve med det, men se om du finner noe som funker for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå